Specificaties 27" @ 1920x1080 (TN, 5ms) - Bekijk alle specificaties

Samsung S27C350H Zwart Review

Ranora 30 december 2013, 1.391 views

Samsung S27C350H Zwart

Pluspunten

• Kleuren
  • Afwerking (mooie brede rand)
  • Eenvoudig te bedienen

Minpunten

• Uitzetten betreft meerdere acties.
  • Het scherm staat niet stabiel, tijdens het typen kan het scherm wat wiebelen

Ik heb dit scherm een aantal weken in bezit. Moet zeggen dat het even wennen was, maar dat was meer de grootte dan de kleuren/scherpte van het scherm. Ik ben positief over het scherm.

Het menu wat simpel te bedien is via een stabiele knop wat gecentreerd in de onderste rand van het scherm zit verwerkt is zeer eenvoudig alles in te stellen. Van transparantie tot de positie van het menu aan toe. Zelfs als het scherm in een "lean-back" stand staat is dit te verwerken. Daarnaast zijn de preset-instelling goed te noemen. Je kunt zelfs bepalen of het ledje moet branden als het scherm uit of aan staat.

Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat je meerdere acties moet uitvoeren om het scherm uit te zetten. Je moet het knopje van het beeldscherm indrukken, uitzetten selecteren en dat nogmaals indrukken. Wel weer een voordeel is dat je kan instellen dat het scherm naar een x aantal uur automatisch uitschakelt.

• AMD Radeon HD 7700

Heb jij ook een Samsung S27C350H Zwart?