Eminent 6 port USB 2.0 HUB with built-in high power 10W charger Review

vickymania 30 december 2013, 754 views

Eminent 6 port USB 2.0 HUB with built-in high power 10W charger

Pluspunten

• 6 USB poorten
  • 10W Charger
  • Snel

Minpunten

• Groot
  • Duurt een tijdje om aan de praat te krijgen

Features Score: 5
Ik heb deze USB Hub gekocht bij mijn nieuwe computer en ik heb er veel plezier van.
Met 6 USB poorten kan ik wel even vooruit en met de coole feature 10W Charger ben ik helemaal blij ik kan hiermee heel mooi mijn muis opladen of telefoon als ik snel moet opladen.
ik heb in het begin wat problemen gehad met het laten werken van de Hub maar toen ik hem aan de praat kreeg deed hij het geweldig.
Al om al vind ik dit een fijne USB Hub en zelf vind ik dit een echte aanrader.
Veel pleziet er mee!

Heb jij ook een Eminent 6 port USB 2.0 HUB with built-in high power 10W charger?

Wat bedoel je precies met moeilijk om aan de praat te krijgen?