Specificaties Tower, 5 interne + 6 externe bays - Bekijk alle specificaties

AOpen ES45H Review

Case-study 28 december 2013, 106 views

AOpen ES45H

Pluspunten

• mooie kast
  • degelijke voeding

Minpunten

• te kleine outtake-fan-opening
  • nog kleinere, gammele outtake fan (meteen vervangen)
  • zacht blik
  • rammelt snel

Kwaliteit voeding Score: 4
Gebaseerd op mijn ervaringen met mijn aOpen QF50H, wat ik een degelijke kast vind die niet rammelt ook na ettelijke keren openmaken en componenten wisselen, ging ik voor nieuwbouw nu zo'n 3 jaar geleden voor deze mooie kast.
Maar wt een tegenvaller was dit!
de hele kast is van flinterdun blik, wat t gemakkelijk door harddrives of fans in trilling wordt gebracht. (een beetje schuimrubber of bitumen zou helpen)
Er zit een 80 mm "ongelagerde" outtake-fan in (doe er dan nks in) en er kn maximaal een 92 mm fan op die plek.. voor de harddrive bay past wel een 12 mm intake fan.
De bijgeleverde voeding heeft het wel prima volgehouden tot ie vervangen werd door een 80+ model van BeQuiet en gaat binnenkort naar de QF50H die ik verstop achter de TV in de woonkamer, want lawaai maakte die ook nog niet.

Heb jij ook een AOpen ES45H?