Bekijk alle uitvoeringen
Specificaties 4,5" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Nokia Lumia 920 Grijs Review

noahde 28 december 2013, 191 views

Nokia Lumia 920 Grijs

Pluspunten

• Uitstekende camera
  • Uitstekende geluidsoutput (lijkt onbelangrijk, maar je merkt het verschil)
  • De zwarten zijn veel beter in vergelijking met andere telefoons (zoals de iPhone 4S)

Minpunten

• Slechte front-facecamera
  • Af en toe vervelend in de hand door slecht design van de hoeken

Toen het tijd was om een nieuwe telefoon te nemen, heb ik onderzoek gedaan naar welke het zou worden.
Na wat onderzoek kwam ik bij de nieuwe Nokia telefoons terecht met Windows Phone 8.
Ik heb de telefoon eigenlijk "blind" gekozen omdat ik er zelf geen ervaringen mee had, zowel met de telefoon als WP8.
Achteraf gezien ben ik heel tevreden met de overstap van Android naar WP8 en de uitstekende kwaliteit van Nokia.

Er zitten hier en daar wat bugs in het besturingssysteem, maar ik denk dat die grotendeels worden verholpen met de grote opkomende update die in in Q1 2014 plaats vindt.

De telefoon is ook vrij groot, hier moet zeker rekening mee worden gehouden.

Heb jij ook een Nokia Lumia 920 Grijs?