Asus A7N8X-E Deluxe Review
Heb hem eerst gebruikt met een XP 1500+, daarmee was ik een stuk sneller als een vriend, die een ander moederbord had, en een 2300+ processor. in alle benchmarks won ik, videokaart had hij ook beter, zegt denk ik erg veel over de goede prestaties van dit moederbord. Daarna geupgrade naar een Amd AThlon XP 2700+, installeren hiervan was erg makkelijk, je kon goed bij de socket. snelheid is erg goed, erg stabiel, instellen van bios geen probleem. Ook een groot pluspunt is dual channel geheugen, oke, ik geef toe, zit tegenwoordig op alle moederborden, maar toch. Kortom, geen moment spijt gehad van mijn aankoop, hoop dat ik er nog even plezier van mag houden, als je erover denkt een tweede systeem te maken op basis van een socket A processor,...
Pluspunten
Dual channel geheugen SATA/Raid Erg stabiel Erg snel Makkelijk updaten van bios Makkelijk onderdelen veranderen/vervangen, layout is erg goed
Minpunten
nog niks negatiefs kunnen vinden
Eindoordeel
Kortom, geen moment spijt gehad van mijn aankoop, hoop dat ik er nog even plezier van mag houden, als je erover denkt een tweede systeem te maken op basis van een socket A processor, neem dit moederbord, een echte aanrader.
Reacties (2)
Corsair TWINX1024-3200XL wilde met geen mogelijkheid booten.
Zelfde geheugen op een ABIT AN7 bootte perfect.
Geheugen teruggestuurd naar leverancier, zij hebben hem getest op hun A7N8X-E Deluxe, dit werkte prefect.
Overigens deed m'n oude PC3200 B-merk het perfect, zelfs op hogere snelheden.
Dit geheugen maar verkocht en Mushkin aangeschaft, deze werkt nu goed.
Uistekend moederbord, echter wel kieskeurig wat geheugen betreft maar dit is volgens mij een algemeen ASUS issue.
Verder viel de overklokbaarheid me vies tegen.
Voor het geld (destijds enige "luxe" NF2-400 <100 euro, nu helemaal een schijntje) een mooi bord, maar had er toch spijt van.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_exif()/u/6897/IGKIPU.gif?f=community)