Sony Ericsson W810i Zwart Review
Ik heb deze telefoon inmiddels iets langer als een jaar, hij is aan vervanging toe maar voordat ik heb weggooi wilde ik nog een review schrijven.
Deze telefoon is zeer degelijk alle knopjes en klepjes zitten er nog op en hij voelt ook nog stevig aan, het scherm raakt wel een beetje snel bekrast maar dit is met een beetje commandant natuurlijk op te lossen.
Kwa features heeft deze telefoon niet echt iets bijzonders te bieden, voor de "normale" zijn er zat features, een van de belangrijkste feature is natuurlijk de ingebouwde mp3 speler welke erg goed bevalt, Handig is ook dat je de mp3 speler aan kan zetten zonder de telefoon te starten.
Het bereik van deze telefoon is goed, ik heb hier verder niks op aan te merken aangezien ik nooit...
Pluspunten
Accuduur MP3 Speler Bouwkwaliteit Gebruiksgemak
Minpunten
Slechte Camera Stabiliteit is bende maats
Eindoordeel
Deze telefoon is zeer degelijk alle knopjes en klepjes zitten er nog op en hij voelt ook nog stevig aan, het scherm raakt wel een beetje snel bekrast maar dit is met een beetje commandant natuurlijk op te lossen.
Kwa features heeft deze telefoon niet echt iets bijzonders te bieden, voor de "normale" zijn er zat features, een van de belangrijkste feature is natuurlijk de ingebouwde mp3 speler welke erg goed bevalt, Handig is ook dat je de mp3 speler aan kan zetten zonder de telefoon te starten.
Het bereik van deze telefoon is goed, ik heb hier verder niks op aan te merken aangezien ik nooit ergens last van heb gehad.
Over de accu ben ik zeer tevreden met normaal gebruik doe je bijna 4 dagen voordat je hem moet gaan opladen, als je een hoop muziek luister kan je een dag of 2 ermee door.
De telefoon is simpel in gebruik en bij eerste gebruik wordt bij het starten van de telefoon een handige handleiding/tutorial geshowd die je alles laat weten over het gebruik van de telefoon.
het design van de w810i vind ik persooonlijk niet zo geweldig, het is een normale candybar telefoon die te verkrijgen is in het zwart of in het wit zoals ik hem heb.
over de bouwkwaliteit ben ik zeer te spreken, na een jaar dat ik deze telefoon heb en hier absoluut niet zuinig op ben geweest ziet hij er nog goed uit, enkel wat krasjes op het scherm en op de 2 meest gebruikte toetsen is de lak eraf.
Helaas is deze telefoon niet altijd even stabiel hij loopt regelmatig vast als je muziek luisterd of als je bijvoorbeeld een java programma draaid en je wordt gebeldt.
De camera in deze telefoon is helaas bagger te noemen, deze werkt nog wel maar na een half jaar kon ik niet meer inzoemen, ook kan je de lens snel beschadigen
Over de prijs kan ik niet veel zeggen aangezien ik niet weer wat hij vandaag de dag kost
Heb jij ook een Sony Ericsson W810i Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (5)
Over de nadelen van de connector ben ik het eens, dat was echt een ramp (3 headsetjes versleten). Maar de geluidskwaliteit was goed, beter dan van mijn andere telefoons, nadert mijn walkman.
Na 2,5 jaar gebruik ziet hij er nog best goed uit, en geen defecten oid. Wel is inderdaad de software niet echt stabiel. Met de camere heb ik net als bovenstaande totaal geen problemen. Je krijgt er zichtbare plaatjes uit. De lens is mij meegevallen. Ik heb geen beschadegingen op de lens, maar das is meer geluk dan ontwerpkwaliteit.
Grootste nadeel is de connector. Adapter maakt vaker niet dan wel goed contact als je hem zonder veel aandacht aansluit en ook de headset had al snel slecht contact (en uiteindelijk ook nog kabelbreuk in de headset).
hij is in het water gevallen en deed het nog dus vind het een super telefoon.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn