Specificaties 22" @ 1680x1050 (WSXGA+) (TN, 5ms) - Bekijk alle specificaties

Samsung Syncmaster 2223NW Zwart Review

MisterOiZoNewbie 27 juli 2009, 1.524 views

Samsung Syncmaster 2223NW Zwart

Pluspunten

• Goed design
  • Goede helderheid
  • voldoende instelmogelijkheden in het osd-menu

Minpunten

• matige kleurenweegave
  • matige contrast weergave op witte achtergrond (Zoals de mapjes in de windows explorer)

Ik heb deze monitor gekocht omdat de product reviews die er zijn een vrij hoog gemiddelde geven.

Echter ben ik van menig dat het iets gematigder mag gezien de keurgen weergave niet echt goed is, en dat is bij het weergeven van foto's goed te merken. TN panelen hebben zowiezo een mindere kwaliteit als het gaat om het weergeven van kleur nuances echter vergeleken met andere TN schermen vind ik deze onder de maat.

Update: Na lang pielen met de instellingen heb ik het schem wel iets beter gekrgen qua kleur echtheid, alleen bepaalde kleuren blijven snel overheersen (zoals rood).

Ik blijf van mening dat het scherm minder geschikt blijft voor foto's of drukwerk dat kleurecht op het scherm moet worden getoont. voor alledaags werk en gamen is dit scherm prima, op de prijs is niets aan te merken.

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 2223NW Zwart?

@Evleerdam,

De review is gemaakt in 2008 zoals je misschien had gezien, de inhoud is dus gebaseerd op informatie die toen op de site stond. Ik heb even gekeken hoe ik het aan kan passen maar het is me nog niet gelukt.

Mooie template voor een review. Mijn review is inderdaad meer een op en aanmerkingen notitie :D

@ john milton,
Het ligt eraan waar kopers naar op zoek zijn, ik heb vooral opgeschreven wat ik persoonlijk belangrijk vindt. Dus de stelling dat weinig kopers zich hierdoor laten beinvloeden vind ik persoonlijk nogal subjectief.

Ik wist niet dat ik meedeed aan het Nederlands dictee... Dus bij deze, sorry voor alle frustratie aan jou zijde toegedaan door mijn schijnbaar zeer slechte Nederlands.

[Reactie gewijzigd door mr01z0 op 29 december 2009 22:57]

Ik heb het idee dat jouw scores hoger zijn dan gemiddeld, terwijl je aangeeft dat je hem geschreven hebt omdat je vindt dat anderen te positief zijn?

Bovendien een wel erg korte review.

Edit: kijk bijvoorbeeld eens naar http://reinman-rules.twea...rite-a-5-star-review.html voor wat hulp om een goede review te schrijven.

[Reactie gewijzigd door evleerdam op 27 juli 2009 15:23]

Dit is inderdaad erg summier. Weinig kopers zullen zich hierdoor laten beinvloeden vrees ik. Bovendien staan er nog de nodige fouten in.