Logitech diNovo Edge (Qwerty) Review
Doel
Ik heb dit keyboard aangeschaft om mijn HTPC te bedienen: Starten films, muziek en ook email en browser . .
Installatie
Sinds 2 weken heb ik dit toetsenbord, en tot nu toe ben ik er erg tevreden over! Ik heb net een nieuwe HTPC in elkaar gezet, start het ding voor de eerste keer op, en gebruik dus ook voor de allereerste keer het keyboard: geen enkel probleem, meteen naar BIOS mbv het toetsenbord! (Ok, ik vind dat dus best verbazend: geen drivers laden en toch meteen werken)
Opmerkingen
Wat me verder nog opviel (misschien leuke weetjes, niet meteen als positief of negatief op te vatten):
- Mooie kleine adapter bij het oplaadstation
- Meegeleverde software is versie 3.3 (versie 4.0 van Setpoint is te downloaden)
-...
Pluspunten
Mooi vormgeving, lekker compact toetsenbord Prima responstijd, de standaard touchpad snelheid is nauwkeurig genoeg
Minpunten
Als ik de USB adapter achterin mijn HTPC stop, is het ontvangst slecht USB adapter is best lang (5cm?), en kan uitsteken
Eindoordeel
Ik heb dit keyboard aangeschaft om mijn HTPC te bedienen: Starten films, muziek en ook email en browser . .
Installatie
Sinds 2 weken heb ik dit toetsenbord, en tot nu toe ben ik er erg tevreden over! Ik heb net een nieuwe HTPC in elkaar gezet, start het ding voor de eerste keer op, en gebruik dus ook voor de allereerste keer het keyboard: geen enkel probleem, meteen naar BIOS mbv het toetsenbord! (Ok, ik vind dat dus best verbazend: geen drivers laden en toch meteen werken)
Opmerkingen
Wat me verder nog opviel (misschien leuke weetjes, niet meteen als positief of negatief op te vatten):
- Mooie kleine adapter bij het oplaadstation
- Meegeleverde software is versie 3.3 (versie 4.0 van Setpoint is te downloaden)
- De USB adapter die meegeleverd wordt is best lang, steekt dus uit
Heb jij ook een Logitech diNovo Edge (Qwerty)?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (1)
Daarnaast vind ik de bouwkwaliteit niet heel erg goed.
Ik ben ondertussen ook aan mijn derde examplaar bezig en bij deze heb ik ook last van een soms happerde spatiebalk en een soms niet goed werkende backspace.
Ook gebeurd het wel eens dat de verbinding helemaal wegvalt en dat ik dan de dongle er weer uit moet halen en erin moet steken, wat best vervelend is als je PC op de grond staat en je wilt de dongle uit het zicht hebben.
En het touchpad werkt soms wel, dan weer niet.
Al met al, ik vind het een prachtig toetsenbord, maar het heeft wel z'n problemen zo nu en dan. Al denk ik dat het inherent is aan een draadloos toetsenbord.
Alles werkt beter met een draadje.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
/u/3190/shaun_vyhos2.png?f=community)
:strip_exif()/u/77303/chrisisaak.gif?f=community)