Specificaties Accessoire (LG-compatible) - Bekijk alle specificaties

LG Optimus G2 Quick Window Cover Zwart Review

jorisboytjuh 18 december 2013, 1.519 views

LG Optimus G2 Quick Window Cover Zwart

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Camera zichtbaar
  • Veel opties

Minpunten

• Binnenkant wordt snel vies

Hallo Tweakers,

De LG G2 heb ik getest en daar hoort uiteraard de LG G2 Quick Window bij.
Dus bij deze een korte review erover met natuurlijk wat eigen gemaakte foto's.
Zelf heb ik de gele versie gebruikt maar deze kon ik niet vinden op Tweakers.

Bouw
Het hoesje is gemaakt van een soort kunststof en dit is zeer sterk. Ook het materiaal van de 'klep' is van kwaliteit. Hieruit kan ik concluderen dat hij waarschijnlijk lang mee zou gaan.

Opties
De telefoon herkent wanneer de cover op je scherm zit. Er komen dan 3 homescreens in het window tevoorschijn, namelijk:
-Muziek
-Simpele klok
-Klok met het actuele weer

Gebruik
Zelf vind ik dat dit hoesje echt wat toevoegt aan te telefoon.
Ten eerste wordt die nu goed beschermt en zal die dus tegen een stootje kunnen. Ten tweede ziet het er allemaal mooi uit en je hebt veel opties, zoals de vele klokken die je kunt kiezen.

Natuurlijk heb ik veel reacties gekregen van buitenaf en deze waren opvallend goed. Mensen wilde het graag even proberen en vonden het net als mij een goede toevoeging.

Nadeel
Er is een klein nadeel en dit heb ik bij de gele versie, de zwarte heb ik namelijk niet. Hij wordt aan de binnenkant snel vies, maar dit komt waarschijnlijk door de lichte kleur.

Een stevige kwaliteits hoes die ook nog handig is in gebruik.
Aanrader in combinatie met de LG G2

Heb jij ook een LG Optimus G2 Quick Window Cover Zwart?

Hoe werkt het precies? Staat het hele scherm aan of kan de G2 alleen dat stuk van het scherm activeren? (ivm batterij gebruik).
Het hele scherm staat aan wanneer je de telefoon activeert met het window.
Je hebt dus een blokje met bijvoorbeeld de tijd en de rest er omheen is zwart, het hele scherm staat dus wel aan!
Volgens mij kan je alleen met een amoled een deel van het scherm inschakelen.
Correct, als AMOLED zwart vertoont dan is de pixel gewoon uit.
Krast het hoesje op het scherm?
En er zit toch een sleep/awake functie in?
Hier zou ik ook graag een reactie op willen.
Ik lees op verschillende fora dat het krassen maakt en het best is dat je een screen protector erbij koopt.

Enige details? :)
Na langere tijd testen ben ik tot de conclusie gekomen dat u gelijk heeft. De Quick Window zorgt wel degelijk voor krassen. Screen protector wordt dus aangeraden.
Bij mij helaas te laat