HP Pavilion TouchSmart 15-b126ed Sleekbook Review

Zeilkonijn 18 december 2013, 1.252 views

HP Pavilion TouchSmart 15-b126ed Sleekbook

Pluspunten

• Kan alleen wat over het uiterlijk zeggen, aangezien ik het apparaat niet eens heb aangezet. Het is een lekker dun en stevig ding. Alsmede was de prijs/kwaliteit verhouding mijns inziens erg goed geweest als ze de schermen in een stofvrije ruimte in elkaar zouden zetten.

Minpunten

• STOF dus.

Heb deze gekocht, maar toen ik 'm uit de verpakking haalde viel mij gelijk een lelijke witte punt midden in het beeldscherm op. Aangezien het apparaat nog uit stond kon het onmogelijk een dode pixel zijn, dus ik dacht : Vies ! Maar helaas was de punt er niet uit te krijgen. Bij nader onderzoek bleek er stof áchter het scherm te zitten ! (Tussen het scherm en de achterkant van de touchscreen-laag waarschijnlijk). Ik apparaat weer terug naar de winkel gebracht. Daar hebben we eenzelfde apparaat uit de doos gehaald, en deze was nóg erger: hele draden stof achter het scherm. Echt geen gezicht. Daarna een ander model hp, met touchscreen bekeken: Ook daar stof achter het scherm. Toen de andere gelijksoortige HP showmodellen in de winkel bekeken: ALLEMAAL hadden ze in meer of mindere mate stof achter het (touchscreen)scherm zitten. Lijkt erop dat ze in de HP beeldschermenfabriek geen stofdoeken hebben o.i.d.

Niet een echte review, maar ik vond het wel nodig om mede-tweakers te waarschuwen voor dit mankement, wat klaarblijkelijk in heel veel HP touchscreens voorkomt. Mocht je interesse hebben in deze laptop, kijk het scherm heel grondig na op stof voordat je betaald.

Heb jij ook een HP Pavilion TouchSmart 15-b126ed Sleekbook?

Reviews door de redactie

ik heb nou een aantal hp's in de hand gehad, en 1 op de 10 was oke... in ieder geval bedankt
Misschien kan het zo zijn dat de stof er in de winkel is gekomen, lijkt me vreemd als een fabrikant op zo'n manier zijn laptops verkoopt.