Logitech Harmony Ultimate Review

Ivanhoe42 17 december 2013, laatste update op 21 maart 2014, 1.218 views

Logitech Harmony Ultimate

Pluspunten

• Looks
  • Bedienen van BT devices
  • Makkelijk vinden van gebruikte apparatuur via site

Minpunten

• Geen cijfertoetsen (alleen met touch) waardoor je 2 handen nodig hebt om bv een kanaalkeuze te maken..
  • Toetsjes voor play/pause/forward zitten vervelend bovenaan waardoor je vaak het touchscherm po aanraakt waardoor er iets anders gebeurd.
  • Hub valt regelmatig in storing (knippert rood).
  • AB blijft zo nu-en dan hangen (en ik krijg'm dan niet meer ok; PC nodig).
  • Hub heeft ook een voeding (dus alweer twee adapterstekkers) en gebrukt ook z'n stroom.
  • Gepiel met 2 xtra sensoren die je weer ergens tussen je apparatuur moet neerzetten (vanuit de hub).
  • Duur in aanschaf.

Configuratie Score: 3
Als je de Harmony 0ne(+) hebt moet je zeker niet overstappen naar de Ultimate (zoals ik d8 te doen). De hub valt regelmatig in storing en de AB zelf blijft in een cyclus hangen waarbij de enige mogelijkheid om'm weer aan de gang te krijgen is om'm aan de computer te hangen en opnieuw te synchroniseren.
Na 5 maanden heb ik'm nog steeds niet als boomerang gebruikt (komt toch niet terug) en dat mag een wonder heten.
Gelukkig heb ik mijn H-1 nog niet weg gedaan omdat deze regelmatig tevoorschijn wordt getoverd als back-up (en doet wel wat je er van verw8).
PS3 en BT devices werken wel ok maar het was het geld niet waard.

• Dune HD-max
  • Epson TW 6000 Beamer
  • Onkyo TX NR709
  • PS-3
  • Samsung 55 Inch HD Led tv
  • UPC-Horizon
  • XBox-360
  • Ouya (icm Flirc)

Heb jij ook een Logitech Harmony Ultimate?

W44r0m schryf jy z0 r44r
Ik moet even wat rechtzetten... Na een nieuwe firmwareupdate en het overzetten aansturing Onkyo Receiver (van hub naar ab) heb ik geen crashes meer.
Inmiddels heb ik mijn Ouya ook werkende (via Flirc USB) en begin ik steeds prettiger te zappen met de Ultimate.