AMD Athlon XP 3200+ Tray Review

Jogai 18 mei 2005, 358 views

AMD Athlon XP 3200+ Tray

Pluspunten

• Goed overklokbaar

Minpunten

• nog niet gevonden

Deze processor doet wat hij moet doen, soms iets meer als je dat wilt. De prestaties voldoen aan mijn eisen, maar misschien zijn die niet zo hoog. Games doe ik weinig, maar als ik ze doe zien ze er meestal goed uit, maar dat komt misschien ook door mijn hercules videokaart van 256 mb.

Hij is makkelijk over te klokken, hij draait nu op 2400 mhz constant en stabiel. dat komt overeen met een rating van 3600+ volgens central brain identifier. De temperatuur blijft daarbij redelijk, maar ik heb niet de boxed cooler dus dat scheelt dan weer. Hij ondersteund niet alle instructies, maar dat is voor mij geen probleem. voor mij is hij snel genoeg. Als je naar de prijs gaat kijken kun je waarschijnlijk beter een amd64 kopen, maar daar is de software toch nog niet voor geschikt, dus voorlopig doe ik het hier mee.

Heb jij ook een AMD Athlon XP 3200+ Tray?

Reviews door de redactie