Targus Lap Chill Mat Review

johanneslol 16 december 2013, 542 views

Targus Lap Chill Mat

Pluspunten

• Zachte onderkant
  • Echt ontworpen om op je schoot te hebben.
  • koelt goed
  • Stille ventilators

Minpunten

• Best zwaar
  • Onderkant is niet echt zacht. ( zoals een kussen)

Uiterlijk

Het uiterlijk van mijn zware mat is naar mijn mening redelijk mooi. De mat oogt sterk en buigt amper door ook al is mijn laptop vrij zwaar. De laptop rust op 4 kleine rubbers om hem op zijn plek te houden. Hier had ik zelf mijn twijfels over maar dit werkt erg goed. De laptop blijft stevig op zijn plaats. Aan de onderkant zit een zachter materiaal, dit is wel zacht, maar nog steeds erg hard, dit had naar mijn mening wel wat zachter gemogen. Maar dat is persoonlijk.

koeling

De mat koelt erg goed. Aan de zijkanten zuigt hij het lucht op en hij blaast het naar de laptop toe. Dit is goed te voelen door je hand over de mat houden. Dit aansturen gebeurt met USB. ( USB 1.1/2.0)
Omdat er een stuk tussen de laptop en je benen zit heb je geen last van de warmte die afkomt van de laptop.

• macbook
  • HP Pavilion

Heb jij ook een Targus Lap Chill Mat?

Bedankt voor het dleen met je ervaring.

Heb je deze cooler met een 15 of 17 inch laptop gebruikt?
Hij komt voor een 17 inch mij wat klein over.
Hallo, ik heb hem met een 15 inch gebruikt en ik gebruik hem nog ! Maar een 17 inch past hier ook wel prima op! Ik wil eventueel wel een foto maken dat mijn laptop erop staat ?
Hoi,

Lees dat het koelgebeuren nogal slecht is.
Dat is wel jammer. Leek me een mooie cooler maar als de koelfunctie niets is moet ik hem voorbij laten gaan.

Wel bedankt voor je reactie! :*)
Hallo,

Ja hij koelt ronduit slecht.
Dus als je echt gaat gamen enz.
Dan is dit niks !
Waar zitten de ventilatoren? Is het een grote ventilator in het midden? Of meerdere? De foto's zijn onduidelijk.
Het zijn 2 kleine ventilatoren. En meer bovenin in het midden. Hij koeld daardoor heel erg slecht ...
Verder is de mat wel lekker voor op schoot.
Het is dus puur voor het op de schoot gebruiken, niet voor het koelen?
Yep als je hem op schoot wil gebruiken. Wil je echter iets hebben voor echte koeling tijdens het gamen dan is het niks voor je ....