Q-Tec LE-MD 350W Review

Jogai 18 mei 2005, 479 views

Q-Tec LE-MD 350W

Pluspunten

• 350 watt voeding
  • diverse kleuren
  • veel usb poorten

Minpunten

• Alleen het linkse paneel verwijderbaar
  • Paneel niet sluitend terug te monteren
  • Beperkte montagemogelijkheden voor drives
  • Koeling op ongelukkige plaatsen

Kwaliteit voeding Score: 3
Leuk kastje waar je vanalles mee kan. Na de eerste keer het zijpaneel verwijderen kreeg ik het niet meer echt strak terug, hij bleef een halve mm breder dan de front. Een groot nadeel is ook dat hij er maar aan een kant af kan. De andere kant zit vast aan de bovenkant en is helemaal met popnagels vastgezet. Zodoende kun je je 5,25" drives ook maar aan 1 kant vastzetten, nl de linkse kant, en de rechtse kant heeft het harder nodig ivm de knopjes die meestal aan die kant zitten.

In het verwijderbare zijpaneel zitten wel genoeg koelgaatjes, en een 'tunnel' om de hitte van je cpu af te voeren. Deze is eigenlijk niet superhandig want ik had een s754 moederbord en die tunnel zat niet precies boven de processor, hierdoor verlies je al een deel van je luchtstroom. Ook is een 80mm fan in te bouwen, zowel aan de voorkant als aan de achterkant. Ik denk wel dat aan de voorkant de luchtstroom deels geblokkeerd wordt door het frontpanel. Het is ook jammer dat de afdekplaatjes aan de voorkant allemaal dummy drives zijn. Persoonlijk vindt ik een egaal afdekplaatje netter. Wel zitten aan de zijkant van het frontpanel nog 2 usb poorten

Spullen zijn op de normale manier te installeren, alhoewel dat je niet alles (lees alle drives) aan beide kanten vast kan zetten. Het voordeel is dat je een 350watt psu erbij koopt, zodat je genoeg stroom hebt om veel in te bouwen. En de prijs is ook gunstig.

Heb jij ook een Q-Tec LE-MD 350W?