Specificaties Kastmodel koelkast met vriezer - Bekijk alle specificaties

Samsung RB31FEJNBSA Review

Mr.LebowskiNewbie 14 december 2013, laatste update op 14 december 2013, 1.446 views

Samsung RB31FEJNBSA

Pluspunten

• Ziet er goed uit, RVS look
  • Is redelijk stil
  • Geen ijsvorming
  • Meerdere lades in koelgedeelte

Minpunten

• De cashbackactie (150 euro) van Samsung die erbij hoorde was echter geen succes. Ik heb de cashback nooit ontvangen. Na een klachtenmail gaven ze aan niets te hebben ontvangen en kon ik fluiten naar de cashback.
  • Hou er dus rekening mee bij de aanschaf.

Energieverbruik Score: 4
Het is een fijne koelkast en ziet er nog mooi uit ook. Ik weet nog niet wat het energieverbruik is want ik heb mijn jaarnota nog niet ontvangen maar de afwezigheid van ijs is al een hele verbetering. Hee flessenrek is niet echt geschikt voor frisdrankflessen helaas. De RVS look bevalt mij goed, het ziet er redelijk echt als RVS uit. De koelkast is redelijk stil tot stil, als hij aanslaat dan hoor je dat natuurlijk wel. De lades in het vriesgedeelte hadden van mij iets meer inhoud mogen hebben en wat dieper mogen zijn. Een pizza past er redelijk in maar dan heb je wel gelijk de maximale maat gebruikt. Met een paar pizza's zitten de lades dus vrij snel vol.

Tot nu toe is de koelkast wel een aanrader als je de cashback actie buiten beschouwing laat want dat is echt misleiding. De cashbackactie (150 euro) van Samsung die erbij hoorde was geen succes. Ik heb de cashback nooit ontvangen. Na een klachtenmail gaven ze aan niets te hebben ontvangen en kon ik fluiten naar de cashback. Hou er dus rekening mee bij de aanschaf en reken je niet rijk met 150 euro korting. De kans is groot dat je deze nooit zult ontvangen. Ook na meedere mailtjes heen en weer zocht Samsung geen toenadering. Hopelijk is de service bij eventuele gebreken aan het apparaat wel beter.

Heb jij ook een Samsung RB31FEJNBSA?

Het fout gelopen cashback traject staat toch los van de koelkast? Een beoordeling van 3 sterren, terwijl de koelkast misschien meer sterren waard is, geeft een vertekend beeld. Je toelichting maakt jouw ervaring met deze koelkast gelukkig duidelijk.
Persoonlijk denk ik dat de cashback een foutje is. Heb zelf ook een keer aan de cashback actie deel genomen en kreeg toen netjes het bedrag op me rekening gestort.