1 review

Canon PowerShot A3500 IS Zwart - Reviews

Specificaties 16MP • HD filmen • 5x optische zoom - Bekijk alle specificaties

Canon PowerShot A3500 IS Zwart Review

Klaas van der Heide 14 december 2013, laatste update op 13 april 2014, 922 views

Canon PowerShot A3500 IS Zwart

Uitbreidbaarheid Score: 4
Batterijduur Score: 5
Snelheid en automatiek Score: 4

Deze camera gebruikte ik al zakelijk om gedetailleerde foto's te kunnen maken. De zoom mogelijkheden zijn erg goed. Daar had ik vroeger een spiegelreflex camera voor met ring flitser en dan was het resultaat vergelijkbaar.

Deze camera heb ik 3 weken op reis meegenomen om foto's te maken. Nu omdat deze heerlijk klein is en samen met een hoesje goed in de motorjas zal past is deze erg veel gebruikt. Van vergezichten tot selfie on route 66.

De batterij heb ik in 3 weken maar 3 keer opgeladen en toch zo'n 1500 foto's gemaakt. Kom daar eens mee met een spiegel reflex 1100D die ik ook heb. Dat gaat niet lukken.

Daarom ben ik zeer tevreden met deze camera. Resultaten van zin werk zie je hier

Positief onderbouwde kritiek sta ik altijd voor open.

Heb jij ook een Canon PowerShot A3500 IS Zwart?