Samsung Galaxy Gio S5660 Zwart Review

Schlumpie 14 december 2013, 365 views

Samsung Galaxy Gio S5660 Zwart

Pluspunten

• Goedkoop
  • Stevig

Minpunten

• Niet de snelste
  • Camera is verschrikkelijk

De Galaxy Gio is een instapmodel voor iemand die Android wil gebruiken. De prijs is laag, maar de kwaliteit dus ook. Zo zit er bijvoorbeeld maar 160 MB geheugen in, kan je pixels in het scherm makkelijk zien en de camera is een ramp. Bovendien kan je niet hoger gaan dan Android-versie 2.3.6. Toen ik hem kreeg zat er 2.3.3 op, en na de update naar 2.3.6 viel me op dat de batterij veel langer mee ging. De telefoon reageert vaak wel wat sloompjes, en bij mij loopt deze ook regelmatig vast. De bouwkwaliteit daarintegen is wel goed. Ik heb hem al een stuk of 6 keer laten vallen, en het enige wat dat opleverde was hier en daar een krasje, en één keer waren het achterklepje en de batterij weggevlogen. Ook heeft hij een keer 15 seconden onder water overleefd.

Kortom, dit is een goede telefoon voor iemand die niet veel geld wilt uitgeven, maar er zijn zeker betere modellen.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Gio S5660 Zwart?