LG Optimus E610 L5 Zwart Review

kxylee 11 december 2013, 400 views

LG Optimus E610 L5 Zwart

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken
  • Flitser bij de camera
  • Zit degelijke versie van android op
  • Stevige behuizing en buitenkant

Minpunten

• Geen mooi beeld
  • Langzaam
  • Accu snel leeg

Deze telefoon heb ik geruild voor mijn oude telefoon met een kennis. Het was binnen een kwartier geregeld dus ik heb me er niet op georiŽnteerd, ik was allang blij dat ik een normale touchscreen telefoon kreeg, ik had namelijk eerst een blackberry curve.

Telefoon doet het goed, maar is natuurlijk niet de perfecte telefoon. Niet echt snel en geen mooi beeld. Ook geen goede accuduur. Hij is echter heel makkelijk in gebruik. Tot nu toe geen foutjes ontdekt in de telefoon. Je kan heeeel veel zelf instellen naar wat je fijn vind en dat vind ik altijd een goed punt. Natuurlijk fijne appworld van android.

Een goed telefoontje als je iets wilt voor je kind; zit android op en heeft een camera. Geen geweldige multimediatelefoon.

Heb jij ook een LG Optimus E610 L5 Zwart?

Heb hem nu ongeveer een jaar in mijn bezit, ( morgen komt eindelijk mn Nexus 5 :D ! ) heb hem nu draaiende met CM10.2 van PeacanCM, op 1.1GHZ dan is het nog wel iets te noemen, maar voor het geld wat ik er voor betaald heb, is deze telefoon het meer dan waardt! ook een pluspuntje is dat hij stevig is en hij makkelijk een facedrop overleeft. Over de accu ben ik iets minder te spreken inderdaad: met helderheid op het midden, wifi aan 3g aan is ongeveer net geen dag.

leuke beknopte review ;)