Specificaties 29" HD Ready LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

LG 29LN4607 Wit Review

Dennis013 11 december 2013, laatste update op 3 juni 2014, 85 views

LG 29LN4607 Wit

Deze tv bied prima waar voor zijn geld, De smart tv functionaliteit werkt hartstikke mooi. De beeldkwaliteit is ook niet slecht.

Bouwkwaliteit is niet echt super. Dat was wel te zien toen ik de tv aan de wand wou bevestigen. Enkele moeren zaten gewoon los en moesten met enig kunst en vliegwerk op hun plek gewiebeld worden.

En dan nu het allergrootste nadeel bij deze TV (bij mij) is dat de pinnetjes van de CI+ connector heel snel afbraken. En dat is iets wat niet door de garantie gedekt wordt. Repareren kost 220 euro en dat is absurd duur voor deze tv.
Kortom, ik kan nu bijna geen zenders zien. LG wilt me niet helpen en ik ga niet zo'n 80% van de nieuwwaarde NOG EENS uitgeven om normaal tv te kunnen kijken.

Heb jij ook een LG 29LN4607 Wit?

Indien iemand interesse in deze tv heeft, dan wil ik m eventueel wel verkopen.
Let wel op de ci+ poort is dus beschadigd, maar voor een externe tuner is dat geen probleem dus.