Minix Neo X5 16GB

Specificaties DLNA -support • WiFi • 16GB - Bekijk alle specificaties

Minix Neo X5 16GB Review

Anoniem: 562089 9 december 2013, laatste update op 9 december 2013, 1.703 views

Minix Neo X5 16GB

Pluspunten

• Mooi compact, Snel genoeg voor 1080p Blu-Ray films, Makkelijk in gebruik als je het eenmaal door hebt, Gunstige prijs, Goed uitbreidbaarheid qua software, Goede beeldkwaliteit, Leuk om te tweaken

Minpunten

• Soms wat zoeken naar als je meer wilt dan de standaard instellingen, Loopt nog wel eens vast,

Geluidskwaliteit Score: 4
Sinds afgelopen week ben ik in het bezit van een Minix Neo X5. Ik hou wel van een beetje puzzelen maar vind het ook fijn als het gewoon werkt! Beetje zitten prutsen om XBMC goed te krijgen, uiteindelijk gebruikte ik versie 13.9 Alpha. Perfect draaide het nog niet dus was het wachten op de definitieve versie 13 Gotham. Maar wat deed Minix afgelopen week? Die bracht een eigen versie van XBMC uit, heel slim en bovendien goed uitgedokterd speciaal voor de Minix boxjes. Na een beetje puzzelen nu een perfect draaiende Minix Neo X5! Bedienen doe ik niet met een flymouse of wat ook, maar met een bluetooth muis en toetsenbord of met mijn Smartphone (Galaxy S4) met de ene app bedien je de Minix en met een andere kan je ook alleen XBMC bedienen. Werkt prima! Streamen over het netwerk (bedraad) van Blu-Ray 1080p films doet hij vloeiend nu. Tot zover mijn bevindingen voorlopig in een week spelen met de Minix Neo X5.

Heb jij ook een Minix Neo X5 16GB?

Anoniem: 214406
29 december 2013 11:40
Dank zij jouw review gauw de XBMC van Minix geinstaleerd. De Beta 2 built van 17-12-13 en dat draait subliem. Full-HD is geen issue meer. Draait moeiteloos 1080p moviez af. Via ICEfilms rechtstreeks streamen van het Internet. Oh ja de plugin van Sportsdevil (zie YouTube dec 13) maakt het weer mogelijk om live footbal te streamen. Eredivisie of andere competities in Buitenlandgeen probleem.
Minix staat garant voor regelmatige updates. Dacht even een Mac Mini te gaan aanschaffen, maar dat is niet meer nodig.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.