Samsung Galaxy S4 16GB Zwart Review

5b5 9 december 2013, 2.499 views

Samsung Galaxy S4 16GB Zwart

Pluspunten

• De beoordeling die ik heb gegeven heeft niet direct betrekking op het toestel maar op Samsung.

Minpunten

Wij hebben de keuze voor de S4 mede bepaald door de actie 'Samsungtaxeert'.

*** Let op!! ***

Wij zijn nu ruim 1 week bezig om een pakket toegestuurd te krijgen van Samsung om 2 smartphones op te sturen voor de actie. We bellen en mailen ons suf. Nu (maandag 9 december 2013) krijgen we het advies om weer overdag te bellen. Bellen kost minimaal een half uur tot 1 uur, lastig als je overdag moet werken.

Advies: als je veel ergernis en tijd wilt besparen denk dan goed na of je wel wilt deelnemen aan deze actie. We zullen een update plaatsen bij kieskeurig zodra we meer weten.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S4 16GB Zwart?

Reviews door de redactie

Goede mededeling over 'Samsungtaxeert'. :)

Alleen reviews op Tweakers zijn meer bedoeld over het product zelf, dit mag uiteraard ook bij de review staan. Maar dan niet als hoofdzaak.

Zo kunt u als u de Samsung Galaxy S4 in bezit heeft een beknopte review schrijven over bv. de snelheid en het gebruiksgemak van de smartphone.

Als u dit niet wil doen; dan kunt u dit voor de volgende keer bv. op het forum plaatsen. Of als de winkel bij de shopforum mogelijkheden er bij staat; dan kunt u een shopforum schrijven.
Hartelijk dank voor de duidelijke uitleg. Ik had mij ook e.e.a. gerealiseerd, het forum was nog niet bij mij opgekomen maar zal hier zeker gebruik van gaan maken.

Prijs is voor velen het belangrijkste criterium bij de uiteindelijk keuze van een toestel. Mogelijk is de beoordeling over een producent (in dit geval Samsung) ook belangrijk naast de beoordeling van een leverancier, denk in dit geval aan een geld terug actie of aan de fabrieksgarantie waarop je uiteindelijk toch bent aangewezen.

[Reactie gewijzigd door 5b5 op 10 december 2013 13:51]

UPDATE 10 december

We hebben eind november alle gegevens ingevuld voor de actie. We zijn het huisnummer vergeten op te geven, dit is 2 december hersteld waarvan we per mail een bevestiging hebben ontvangen. Op 2 december hebben we ook de toezegging gekregen dat een pakket wordt opgestuurd waarmee we de smartphones kunnen opsturen voor de actie.

Vandaag 10 december voor de zoveelste keer gebeld met Samsung. Weer hebben nu voor de derde keer de toezegging gekregen dat het pakket wordt opgestuurd. De kosten van het bellen naar het 0900 nummer beginnen aardig op te lopen. Geld speelt inmiddels geen rol meer, het is een principe kwestie.

De prijs van de Samsung S4 had de doorslag gegeven bij de koop.... Met deze ervaring hadden we liever de HTC One gekocht, gedane zaken ... De naam Samsung heeft inmiddels voor ons een hele nare bijsmaak gekregen.

[Reactie gewijzigd door 5b5 op 10 december 2013 20:55]

UPDATE 11 december

Hoop nooit gebruik te moeten maken van de fabrieksgarantie van Samsung.

DUS: Eind november ingeschreven voor 'Samsungtaxeert', eerst geen huisnummer opgegeven dat ik direct in bevestigings mail heb hersteld. Tekens bellen naar een 0900 nummer, tekens zou e.e.a. worden opgestuurd. Ben inmiddels een kwart van het cashback bedrag kwijt aan belkosten.

VERVOLG: Krijg nu een mail van Samsung dat ik maar opnieuw een 'offerte' moet aanvragen, mijn offerte is 14 dagen geldig en inmiddels verlopen .....
Met 'kieskeurig' bedoel ik natuurlijk Tweakers. Excuses.
Mensen.... LET OP !!

Dit hele samsungtaxeert is grote oplichterij van Samsung !!!

Zie ook mijn topic op Trosradarforum:

Nu al twee maanden met deze toko bezig, maar betalen doen ze niet.

Samsung heeft volledig afgedaan voor mij.
Walgelijk bedrijf !!!!!!!
Dank voor je reactie. Ik heb ruim 2 weken geleden 2 telefoons ingestuurd in de daarvoor bestemde enveloppe van Samsung. Ik heb sindsdien niets meer vernomen van Samsung. Geen bevestiging. Niets.

Ik ga ook niet meer bellen. Ik ben inmiddels al behoorlijk wat geld kwijt aan langdurig in de wacht staan. Naast het geld kost het mij ook veel tijd en ergernis, en dat voor 56 euro. De enige 'wraakactie' die mij rest is geen Samsung meer kopen. Wat zal Samsung onder de indruk zijn :-)

Wat heb ik fout gedaan? Geen huisnummer opgegeven. Deze fout heb ik binnen twee minuten(!) na mijn aanvraag voor de actie hersteld volgens de procedure die in de bevestigingsmail stond omschreven.

Ik vind het werkelijk onbegrijpelijk van een bedrijf als Samsung. Ik heb er geen worden voor.
Samsung heeft 2 weken geleden de zending 'afgekeurd'. Te gek voor woorden, beide toestellen in goede staat met nog goede batterijen ... Dit afkeuren betekende een flinke korting op het retourbedrag. Geen geld ontvangen, geen toestellen retour. Laatste redmiddelen onze rechtsbijstand, dit vandaag ook kenbaar gemaakt richting Samsung. Paar uur later wordt de zending alsnog goedgekeurd. Wat de werkelijk reden is waarom e.e.a. nu wel goedgekeurd wordt weet ik niet (vakantie werkers zouden een foute taxatie hebben gedaan ... uhum).

Ik ontvang het bedrag binnen 1 maand. Eerst zien dan geloven. Ben nu paar maanden bezig om een bedrag van nog geen 60 euro terug te ontvangen.