Specificaties 32" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 32PFL3188H Zwart Review

wever338 8 december 2013, laatste update op 8 december 2013, 1.139 views

Philips 32PFL3188H Zwart

Pluspunten

• prijs
  • prijs/kwaliteit verhouding
  • functionaliteit zoals bv mediaspeler
  • beschikbare aansluitingen

Minpunten

• beeld voor woonkamer onvoldoende, slaapkamer acceptabel
  • geluid onder de maat
  • ipv spif audio uitgang liever een stereo uitgang gezien voor een goede boxenset

Voor de review zoveel mogelijk rekening gehouden met prijs/kwaliteit verhouding voor een TV die op de slaapkamer gebruikt gaat worden.

Met analoog signaal ziet het beeld er niet uit met een digitale decoder wel. De beoordeling is dan ook icm digitale HD decoder.

Zowel contrast als helderheid daarvoor voldoende. Kijkhoek is prima. Het geluid is toch wel behoorlijk waardeloos, maar dat vind ik eigenlijk van alle platte TV's en vooral van die waar de speakers naar achteren gericht zijn zoals bij deze.

Als ik deze TV puur zou waarderen op de beeld en geluidskwaliteit dan scoort hij zwaar onvoldoende, dit zal tevens te danken zijn aan het feit dat ik in de woonkamer een 50" pioneer plasma tot beschikking heb. Die laatste is echter van een geheel andere (prijs)klasse en vandaar dat ik wat milder gescoord heb.

Al met al voor de slaapkamer een prima TV voor een leuke prijs, echter voor een woonkamer onvoldoende kwaliteit.

Heb jij ook een Philips 32PFL3188H Zwart?