Specificaties 15,6" (1366x768), 500GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Asus R509CA-XX178H Review

psyx 7 december 2013, 1.605 views

Asus R509CA-XX178H

Bouwkwaliteit is echt minder dan verwacht, voor deze prijs kun je natuurlijk geen macbook verwachten maar dit is wel heel treurig. De randjes om het scherm hebben speling, de behuizing rondom het toetsenbord heeft speling, touchpad heeft speling. Alles veert mee als je het aanraakt, niet degelijk.
Scherm valt ook tegen, je ziet duidelijk de pixels en de anti-glare, de helderheid en de kijkhoek zijn allen slecht.
Voor de rest doet ie wat ie moet doen, als je niet veeleisend bent dan is het een prima ding. Maar volgens mij heb je voor 50,- meer wel een degelijke laptop. Advies zou zijn om door te sparen.

Heb jij ook een Asus R509CA-XX178H?

Als ik dit lees zou ik 1 of hooguit 2 sterren verwachten bij algemene beoordeling.
Ik gebruik em met een extern beeldscherm als een simpele kantoor machine, dat bevalt erg goed en omdat deze zo licht is kan ik em makkelijk meenemen. Het scherm is inderdaad vrij treurig, bouwkwaliteit is niet al te best maar voor de prijs ben ik er tevreden mee.