Logitech G602 Wireless Gaming Mouse Review
Ik heb na lang twijfelen toch voor een draadloze muis gekozen. Logitech levert een compleet product af en de extra s zoals een kabeltje waarmee je de ontvanger kan verlengen worden door mij erg gewaardeerd.
Het uiterlijk is ook prima, de muis ziet er stoer uit en voelt erg degelijk aan.
Het programma van Logitech met de gameprofielen werkt erg prettig is makkelijk in gebruik.
De muis is wel erg zwaar, ik heb er 1 batterij uit gehaald om hem lichter te maken maar nog steeds is hij een stuk zwaarder dan mijn oude mx518
Voor grote handen is deze muis een uitkomst! Mijn duim rust prima op het plaatje en de 6 grote knoppen aan de zijkant zijn goed te bedienen.
Op mijn oude mx518 muis had ik dpi knoppen boven en onder het scrollwiel, ik vind...
Pluspunten
Mooi design voelt kwalitatief erg goed aan goed besturingssysteem van logitech De 6 knoppen aan de zijkant zijn makkelijk te bedienen reageert uitstekend Duimplaatje is heerlijk
Minpunten
Zwaar! per ongeluk al aantal keer dpi toets ingedrukt met gamen. redelijk aan de prijs
Eindoordeel
Het uiterlijk is ook prima, de muis ziet er stoer uit en voelt erg degelijk aan.
Het programma van Logitech met de gameprofielen werkt erg prettig is makkelijk in gebruik.
De muis is wel erg zwaar, ik heb er 1 batterij uit gehaald om hem lichter te maken maar nog steeds is hij een stuk zwaarder dan mijn oude mx518
Voor grote handen is deze muis een uitkomst! Mijn duim rust prima op het plaatje en de 6 grote knoppen aan de zijkant zijn goed te bedienen.
Op mijn oude mx518 muis had ik dpi knoppen boven en onder het scrollwiel, ik vind het jammer dat die nu linksvoor zitten, ik heb ze namelijk al een aantal keer per ongeluk ingedrukt.
Het scrollwieltje werkt heerlijk zacht maar toch nauwkeurig.
Heb jij ook een Logitech G602 Wireless Gaming Mouse?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (4)
Ik heb een 120hz scherm, en op de 1 of andere manier heb ik net een tikje minder lag met mijn muis dan op een systeem van een vriend van me (60hz scherm) en ik gebruik de muis met 1 batterij. (ja dat kan ipv 2)
Na 5 weken vaak gebruiken in de endurance mode, dus 125hz, heb ik nu nog 3 streepjes batterij over van de 5, dit moet je wel in de software checken.
Dus stel DAT je bijvoorbeeld op een LAN zit, gewoon 1 goeie volle AA batterij erin en je kan maar blijven knallen
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_icc():strip_exif()/u/77607/crop5a9924c9496fb_cropped.jpeg?f=community)
:strip_exif()/u/6432/Garrett.gif?f=community)