Specificaties Radiogestuurde muis en 2.500dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G602 Wireless Gaming Mouse Review

chiefchain 5 december 2013, 1.175 views

Logitech G602 Wireless Gaming Mouse

Pluspunten

• Mooi design
  • voelt kwalitatief erg goed aan
  • goed besturingssysteem van logitech
  • De 6 knoppen aan de zijkant zijn makkelijk te bedienen
  • Duimplaatje is heerlijk

Minpunten

• Zwaar!
  • per ongeluk al aantal keer dpi toets ingedrukt met gamen.
  • redelijk aan de prijs

Ik heb na lang twijfelen toch voor een draadloze muis gekozen. Logitech levert een compleet product af en de extra s zoals een kabeltje waarmee je de ontvanger kan verlengen worden door mij erg gewaardeerd.

Het uiterlijk is ook prima, de muis ziet er stoer uit en voelt erg degelijk aan.

Het programma van Logitech met de gameprofielen werkt erg prettig is makkelijk in gebruik.

De muis is wel erg zwaar, ik heb er 1 batterij uit gehaald om hem lichter te maken maar nog steeds is hij een stuk zwaarder dan mijn oude mx518

Voor grote handen is deze muis een uitkomst! Mijn duim rust prima op het plaatje en de 6 grote knoppen aan de zijkant zijn goed te bedienen.

Op mijn oude mx518 muis had ik dpi knoppen boven en onder het scrollwiel, ik vind het jammer dat die nu linksvoor zitten, ik heb ze namelijk al een aantal keer per ongeluk ingedrukt.

Het scrollwieltje werkt heerlijk zacht maar toch nauwkeurig.

Heb jij ook een Logitech G602 Wireless Gaming Mouse?

Hey ik heb hem ook, maar ik begrijp niet zo goed wat nu het nadeel is dat ie zo zwaar zou zijn: hij glijd namelijk erg makkelijk over m'n buro??
Hij glijdt zeker goed! Maar met een lichte muis ben ik sneller met grote stukken zoals een omzwaai als ik iemand hoor aankomen.
Ik heb eigenlijk ook wel intresse in deze muis. Maar het enige wat mij tegehoudt op dit moment is dat je hem niet via de PC kan opladen middels een kabel.
Opladen... naah niet nodig.
Ik heb een 120hz scherm, en op de 1 of andere manier heb ik net een tikje minder lag met mijn muis dan op een systeem van een vriend van me (60hz scherm) en ik gebruik de muis met 1 batterij. (ja dat kan ipv 2)
Na 5 weken vaak gebruiken in de endurance mode, dus 125hz, heb ik nu nog 3 streepjes batterij over van de 5, dit moet je wel in de software checken.
Dus stel DAT je bijvoorbeeld op een LAN zit, gewoon 1 goeie volle AA batterij erin en je kan maar blijven knallen :)