Samsung i900 Omnia Millionaire pack Zwart Review

splendes 31 oktober 2008, laatste update op 31 oktober 2008, 3.069 views

Samsung i900 Omnia Millionaire pack Zwart

Pluspunten

• GPS
  • WLan
  • Camera
  • Divx films afspelen
  • 8GB intern geheugen
  • meerdere toetsenborden beschikbaar

Minpunten

• accu is snel leeg met navigatie
  • in direct zonlicht moeilijk leesbaar pennetje wel geleverd maar niet in het toestel op te bergen

Sinds begin September ben ik de trotse eigenaar van de i900 Omnia (black)
En heb er tot op de dag van vandaag totaal geen spijt van.

De omnia is een gebruiksvriendelijk toestel met heel veel mogelijkheden.
GPS is aanwezig en een goede camera ontbreekt ook niet.
Het toestel is voorzien van Windows 6.1 en heeft de mogelijkheid om de software voor de i900 te updaten. (ROM update's)
Internetten gaat supersnel via WiFi en/of HSDPA en maakt gebruik van IE of Opera
en werken beide erg prettig
De accu heeft een gemiddelde levens duur van 2,5 dagen bij gemiddeld gebruik, als je aan het navigeren gaat met de GPS dan heb je toch wel een autolader nodig.
Zelf heb ik er eens 4,5 dagen mee gedaan maar toen heb ik ook niet gebruik van internet en GPS gemaakt
Het toestel beschikt ook over 8GB intern geheuegen, hier kun je een hoop films m'p3's en foto's kwijt en mocht je er nog niet genoeg aan hebben dan kun je hen uit breiden met nog eens 16GB geheugen via een Micro SDHC kaartje.
De films speel je super eenvoudig af met een van de 2 media players die ingebouwd zijn en het beeld is haarscherp.

Bellen en smssen gaat ook vlekkeloos, je hebt de mogelijkheid over 4 verschillende toetsenborden
dus er zit altijd wel een geschikte voor je bij

Al met al je zult wel even moeten wennen als je geen ervaring hebt met een windows mobile toestel maar dit zou de pret niet mogen drukken
ik zou dit toestel een dikke 8 geven

Heb jij ook een Samsung i900 Omnia Millionaire pack Zwart?

Je hebt het over de positieve eigenschap de camera. Alleen waarom is dit zo positief. Kan ik niks over terugvinden in je stukje. Vind de review ook wel aardig te kort.
als je het beter kan be my guest
Poenzkies kritiek is volledig constructief en jij gaat daar zo op in? :/
Precies, ik snap de reactie van splendes ook niet echt. Als je iets benoemd in je review is het wel zo handig om dat ook te onderbouwen, anders kan je het net zo goed niet noemen.

Als je de camera goed vindt, post dan bv een foto mee waarmee je dat duidelijk maakt?
Even op je negatieve punt van navigatie..
Een tomtom ga je toch ook niet zonder lader in je auto plaatsen..