Beko DPU 8360 X Review

migros 4 december 2013, laatste update op 8 juli 2015, 457 views

Beko DPU 8360 X

Ik ben inmiddels een stuk minder blij met dit apparaat.

Pluspunten

• mooi design
  • lage prijs

Minpunten

• lawaaierig
  • drogen duurt echt een eeuwigheid
  • omgeving is nog steeds vochtig

Droogresultaat Score: 2
Energieverbruik Score: 4
Ik ben inmiddels een stuk minder blij met dit apparaat. Het duurt namelijk een eeuwigheid voordat ie klaar is en het lawaai dat ie maakt is ook niet goed voor mijn gezondheid. Verder maakt ie de omgeving net zo vochtig als een condensdroger. Droogmaken zoals geprogrammeerd is ook onzin want als ie op kastdroog staat dan duurt het nog een extra uurtje voor het allemaal echt droog is.

Heb jij ook een Beko DPU 8360 X?