Beko DPU 8360 X Review

migros 4 december 2013, laatste update op 8 juli 2015, 551 views

Beko DPU 8360 X

Ik ben inmiddels een stuk minder blij met dit apparaat.

Pluspunten

• mooi design
  • lage prijs

Minpunten

• lawaaierig
  • drogen duurt echt een eeuwigheid
  • omgeving is nog steeds vochtig

Droogresultaat Score: 2
Energieverbruik Score: 4
Ik ben inmiddels een stuk minder blij met dit apparaat. Het duurt namelijk een eeuwigheid voordat ie klaar is en het lawaai dat ie maakt is ook niet goed voor mijn gezondheid. Verder maakt ie de omgeving net zo vochtig als een condensdroger. Droogmaken zoals geprogrammeerd is ook onzin want als ie op kastdroog staat dan duurt het nog een extra uurtje voor het allemaal echt droog is.

Heb jij ook een Beko DPU 8360 X?

Mijn ervaring is inmiddels hetzelfde :-(
Heb deze machine nu ong 3 jaar en de kwaliteit van het drogen is alles behalve goed te noemen.
Als je je was op "kastdroog" zet, kom het er klam en vochtig uit. Ik heb het dan non niet eens over spijkerbroeken. Bij mij staat die, GELUKKIG, in een afgesloten washok maar dat neemt niet weg dat je hem even goed nog hoort.
Soms wil de was wel beter drogen als je hem op 1600 toeren zet maar dat is ook niet altijd een garantie voor een goede droge was.
Filterreiniging gemidd 1 x in de 2 weken aantal wassen per week 4.