Rapoo 9060 Blade II

Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Rapoo 9060 Blade II Review

Goldme 1 december 2013, 787 views

Rapoo 9060 Blade II

Pluspunten

• Typt lekker
  • muis is nauwkeurig.

Minpunten

• Onderplaat verbuigt bij gebruik

Op zich een mooi vormgegeven toetsenbord met goede aanslag. Het typt in iedere geval uitstekend. De muis ligt lekker in de hand en is vloeiend in gebruik.

Er treedt echter een probleem bij gebruik. Het toetsenbord heeft een metalen onderplaat. Na een tijd van gebruik zal deze metalen plaat steeds meer verbuigen in het midden waar je de spatiebalk het meest gebruikt. Op een gegeven moment staat het toetsenbord wel op zijn rubberen pootjes in de hoeken maar raakt het metalen onderplaat het bureau bij elke aanslag met irritante geluiden als gevolg. Ik moet het toetsenbord dan weer terugbuigen en weer verder gaan. Ik ga er wat dikkere rubberen pootjes onder zetten in de hoop dat het verbetert.

Heb jij ook een Rapoo 9060 Blade II?

Ik heb dit setje ook en heb er, ter preventie van dit probleem, 4 "voetjes" onder geplaatst aan de kant van de spatiebalk. Op deze manier zal het toetsenbord aan deze kant niet gaan doorhangen.