Specificaties 11,6" (1366x768), 320GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Packard Bell Butterfly Touch EU 351 Review

hyperbladexNewbie 26 november 2013, laatste update op 26 november 2013, 103 views

Packard Bell Butterfly Touch EU 351

Pluspunten

• CPU (duo core)
  • batterij
  • mooi en scherp scherm
  • HDMI aansluiting

Minpunten

• grafische kaart

Ik heb hem nu al 3 jaar, en voor een Netbook, ik clasifiseer het als een Netbook want er zit geen dvd-speler in :p heeft het uitstekende prestaties, ik doe nu een opleiding aan de universiteit, en hij is nog maar 1 keer fast gelopen toen ik Matlab gebruikte.

De Hdd van 320 GB is meer dan groot genoeg,

de 3Gb Ram kan nog alles aan wat ik er op gooi,

de CPU gaat nog goed mee, ik heb er een keer AutoCad 2012 op gehad, wat het wel aan nam met een beetje lag maar niet zonder iriterende moeilijk heden.

grafische kaart die er in zit is niet al te plezant, wanneer ik 3dsMAX 7 er op draai verdwijnen willen objecten nog wel eens verdwijnen, (komen wel weer terug als ik render) qua spellen gaat het ook niet heel goed,, UT 2004 gaat nog zonder problemen,, maar veel meer doet het ook niet, Indie games en web games doen het wel zonder problemen.

De touchscreen die er opzit gebruik ik bijna nooit eigenlijk, ik vind het zelf te onprecies,,, mijn muis blijft naukuriger,, niet ongewoon, wel jammer. ik vind het voornamenlijk jammer dat de touchscreen niet met pen werkt.

het dicht klappen van de computer, met scherm naar buiten kant gebruik ik iets vaker,, om films op bed te kijken, of relax surfen op het net. voornamelijk in de trein is het fijn om het in tablet vorm te hebben.

als met al, een goede koop, zeker waard voor de prijs, en dat hij na 3 jaar nog goed mee gaat, ik ben vooral trots op mijn batterij duur van minimaal 3 uur tot gemiddeld 5 uur.

Heb jij ook een Packard Bell Butterfly Touch EU 351?