Logitech Harmony 895 Advanced Universal Remote Review
Wat een verademing is dit apparaat. Ligt lekker in de hand en werkt perfect. Ook de batterij heeft een lange levensduur. Programmeren is best gemakkelijk, al kan ik me indenken dat iemand met weinig IT ervaring het als wat complexer kan ervaren, maar de handleiding helpt prima. Het is mooi apparaat met estitische (bijna vrouwelijke) vormen. De knopjes die je kunt voorprogrammeren zijn wel klein. Allergrootste voordeel is bijna dat het met radiosignalen kan worden gewerkt en dat je dus geen enkel draadje of apparaat meer hoeft te zien en je kunt wel alles besturen. Erg leuk speelgoed! De prijs is wat aan de hoge kant, maar aan de andere kant...soortgelijke oplossingen zijn soms nog duurder ook en moet je compleet zelf bouwen.
Pluspunten
Vormgeving, Gebruiksgemak (na programmering), Veelzijdigheid, Volledigheid
Minpunten
Soms wel erg kleine knopjes. Prijs is aan de hoge kant.
Eindoordeel
Heb jij ook een Logitech Harmony 895 Advanced Universal Remote?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (5)
En als je niet weet waar het over gaat is het ook niet aan je besteedt denk ik zo.
Een review is juist iets waar je wat aan hebt als het betreffende product al eerder je aandacht heeft getrokken zoals dit soort multifunctionele afstandsbedieningen.
[Reactie gewijzigd door Verwijderd op 23 juli 2024 10:43]
- Kun je voor ingestelde instellingen van internet halen?
- Zit hier ook een touchscreen schermpje op en werkt deze soepel of niet?
- Hoe werkt de afstandsbediening met het leren van andere afstandsbedieningen?
- Hoe kun je deze programmeren?
- Leuk dat deze radio signalen gebruikt, maar waarom geen Infrarood?
- Of heb je extra opties omdat deze radio signalen gebruikt?
- Wat heeft dat te maken met kabels?
- Hoe ziet de afstandsbediening eruit
- Is hij heel groot waardoor hij minder handzaam is?
Allemaal interessante vragen wat een reviewer zelf misschien ook moet afvragen en hier zou kunnen plaatsen aan informatie. Als je dan hier komt om te kijken wat het nou precies is dan krijg je een korte mening over de afstandsbediening maar niet echt een review.
(ps, maar ben het met je eens, het is een mooi apparaatje
ik vind je review toch wel een beetje kort tbh
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

/u/251882/crop57f7d35c9c898_cropped.png?f=community)