Logitech Harmony 895 Advanced Universal Remote Review

TheObserver 27 oktober 2008, 1.140 views

Logitech Harmony 895 Advanced Universal Remote

Pluspunten

• Vormgeving, Gebruiksgemak (na programmering), Veelzijdigheid, Volledigheid

Minpunten

• Soms wel erg kleine knopjes. Prijs is aan de hoge kant.

Configuratie Score: 4
Wat een verademing is dit apparaat. Ligt lekker in de hand en werkt perfect. Ook de batterij heeft een lange levensduur. Programmeren is best gemakkelijk, al kan ik me indenken dat iemand met weinig IT ervaring het als wat complexer kan ervaren, maar de handleiding helpt prima. Het is mooi apparaat met estitische (bijna vrouwelijke) vormen. De knopjes die je kunt voorprogrammeren zijn wel klein. Allergrootste voordeel is bijna dat het met radiosignalen kan worden gewerkt en dat je dus geen enkel draadje of apparaat meer hoeft te zien en je kunt wel alles besturen. Erg leuk speelgoed! De prijs is wat aan de hoge kant, maar aan de andere kant...soortgelijke oplossingen zijn soms nog duurder ook en moet je compleet zelf bouwen.

Heb jij ook een Logitech Harmony 895 Advanced Universal Remote?

Het is inderdaad een vrij korte review, maar daarom niet minder interessant.

En als je niet weet waar het over gaat is het ook niet aan je besteedt denk ik zo.

Een review is juist iets waar je wat aan hebt als het betreffende product al eerder je aandacht heeft getrokken zoals dit soort multifunctionele afstandsbedieningen.

[Reactie gewijzigd door jura321 op 27 oktober 2008 20:42]

Maar meer info zou niet zo slecht zijn nog;
- Kun je voor ingestelde instellingen van internet halen?
- Zit hier ook een touchscreen schermpje op en werkt deze soepel of niet?
- Hoe werkt de afstandsbediening met het leren van andere afstandsbedieningen?
- Hoe kun je deze programmeren?
- Leuk dat deze radio signalen gebruikt, maar waarom geen Infrarood?
- Of heb je extra opties omdat deze radio signalen gebruikt?
- Wat heeft dat te maken met kabels?
- Hoe ziet de afstandsbediening eruit
- Is hij heel groot waardoor hij minder handzaam is?

Allemaal interessante vragen wat een reviewer zelf misschien ook moet afvragen en hier zou kunnen plaatsen aan informatie. Als je dan hier komt om te kijken wat het nou precies is dan krijg je een korte mening over de afstandsbediening maar niet echt een review.

(ps, maar ben het met je eens, het is een mooi apparaatje ;) )
een foto en wat kopjes zouden toch wel wat leuker zijn.
ik vind je review toch wel een beetje kort tbh
Ik weet zelfs niet waarover het gaat zonder op productinfo te klikken, dus ja, miss zou dat ook wel handig zijn.
Sluit me hierbij aan, de review is benedenmaats, zonder verder te zoeken zou ik ook niet weten waar het überhaubt over gaat. En verder al zou ik weten waar het over gaat, dan is dit veel te weinig om een oordeel te scheppen over het apparaat.