Bekijk alle uitvoeringen

Huawei Ascend Y300 Wit Review

rderooij 25 november 2013, 870 views

Huawei Ascend Y300 Wit

Pluspunten

• Goedkoop
  • Voor alleen bellen prima
  • Zonder WIFI lange standby: 3 a 4 dagen.

Minpunten

• Slechte filmbeelden.
  • Matig fototoestel
  • Wifi trekt de batterij snel leeg (in een dag)
  • Snel stuk (3 maanden)

Dit is een copy van mijn bericht op het forum:

Ik ben wel klaar met dit toestel.
de redenen:
- Zodra ik hem aansluit op een PC worden de applicaties die ik naar sd kaart heb verplaatst niet benaderbaar (logisch), maar na loskoppelen staan ze weer overal op de telefoon, op verschillende schermen, maar vooral niet waar ik ze geplaatst had.
- Filmen is een ramp. Heel schokkerig ook als je het toestel stil houdt. Hij probeert de hele tijd scherp te stellen en daarbij zoomt hij in en uit. (let er maar eens op: YouTube: Huawei Ascend Y300 Video Sample - Test Wideo PL)
- Fotograferen: scherpstellen gaat langzaam en niet accuraat.
- Sommige games kunnen het scherm niet volledig verversen waardoor er een soort "schaduwbeeld" ontstaat. Dat zou met de snelheid van de processor te maken kunnen hebben, maar een toestel met mindere kwalificaties had dit probleem niet bij dezelfde games.

En als klap op de vuurpijl is het bovenste stukje van het touchscreen nu stuk.
Reageert niet meer (getest met touchscreen tester).
:'(
Ik had een Acer en dat was ook niet alles, maar dit valt me wel tegen van een nieuwere generatie toestel.

Heb jij ook een Huawei Ascend Y300 Wit?