Specificaties Tower/desktop met Ci3-2120 en 2GB ram - Bekijk alle specificaties

HP Elite 7500 MT Review

Ygramy 20 november 2013, 389 views

HP Elite 7500 MT

Pluspunten

• Gewoon super prestaties
  • Beats Audio
  • Intel Core I7 3,6 Ghz
  • 8 GB CL11
  • 1 TB HDD
  • Windows 8

Minpunten

• voeding laat niet veel inbouwen toe

Features Score: 5
Heerlijke pc. Ik heb hem met 8 Gb Ram CL11 en een i7 3770 op 3,6 Ghz. Ik heb er zelf nog een ASUS GTX 650 Ti Boost OC 2GB in gezet en ben er nu op hoge kwaliteit mee aan het gamen. Hij draait alles en is gewoon fenomenaal. Ik ben misschien van plan er nog een 2e GTX 650 Ti boost in te doen, maar dan moet er eerst een andere voeding in, dat is wel een nadeel. Voor veel inbouwen moet er dus eerst een hoger Wattage voeding in. Verder helemaal niets te klagen. En de Beats Audio is ook helemaal super.

Heb jij ook een HP Elite 7500 MT?

Pc wordt ook beetje als low budget in zakelijke markt neergezet met 1 year standard on-site warranty and service.
Gezien HP's reputatie maak ik me nu al zorgen om die voeding :/
Overigens is 'Beats Audio' niks meer dan een stukje software.
Hoezo past in dit systeem een 2e videokaart?? Volgens mij heb ik nog nooit een OEM systeem gezien waar er 2 PCIe sloten geleverd werden. Ben nu heel nieuwsgierig naar een foto van het interieur ;)
Uit de QuickSpecs, meest recente versie (versie 6):

Expansion slots include three PCIe x1 slots, one PCIe x16 slot and one PCIe mini-card slot
compleet ongeschikt voor twee grafische kaarten dus