Cooler Master Slim 2000RPM, 80mm Review

shought 20 november 2013, 379 views

Cooler Master Slim 2000RPM, 80mm

Geluid (min) Score: 4
Geluid (max) Score: 3
Luchtverplaatsing (min) Score: 4
Luchtverplaatsing (max) Score: 4

Ik heb deze ventilator ingebouwd in een Everglades EVBA010 mini koelkast omdat de bijgeleverde ventilator (80x80x20mm) heving begon te trillen, wat gepaard ging met de nodige geluidsproductie. Let wel op: dit met het nodige gepruts, want de aansluitingen zijn niet hetzelfde en ook bij het monteren was wat zaagwerk vereist.

De ventilator is een stuk stiller dan de standaard ingebouwde ventilator en de luchtverplaatsing is zeker hoger (het koelblok bevroor nog wel eens met de oude ventilator, dit heb ik tot op heden niet meer zien gebeuren).

Kortom wanneer je een ventilator zoekt als vervanging voor een oude 80x80x20 of 80x80x15 ventilator dan is dit een perfect model met relatief weinig geluidsproductie en een hoge luchtverplaatsing.

Heb jij ook een Cooler Master Slim 2000RPM, 80mm?