Specificaties GF GTX 650 Ti Boost (1,02GHz), 2GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

Asus GTX650TIB-DC2OC-2GD5 Review

Ygramy 20 november 2013, 353 views

Asus GTX650TIB-DC2OC-2GD5

Pluspunten

• Ik heb hem in mijn systeem met een Intel core i7 3770 op 3,6GHz en dat draait uitstekend. Ik heb 8 Gb RAM, CL11 en een 27 inch beeldscherm van Terra. Het draait uitstekend. Ik kan alle games bijna op max spelen. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Ik speel Battlefield 3, Call of Duty Ghosts en Balck ops II, Farcry 3. Ik hou van Nvidia software die je games op de beste grafische instellingen zet. kortom voor deze prijs een super kaart

Minpunten

• Nog niets kunnen ontdekken

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Ik heb er nooit problemen mee. De prijs-kwaliteit verhouding is fenomenaal en de Nvidia software ook. Even sparen en misschien zet ik er nog wel eentje naast in SLI voor echt de allerbeste kwaliteit. Ik heb nog geen slechte dingen kunnen ontdekken. Je krijgt meer voor weinig dan bij enig andere kaart. Windows geeft hem een 8.9, niet dat dat zoveel zegt maar ik moet toch die 100 woorden vol krijgen ;p. Hij is lekker stil en word niet heel erg warm. Ik heb hem in mijn HP Elite 7500 gestopt en gewoon lekker gegamed. Super super en nog eens super.

Heb jij ook een Asus GTX650TIB-DC2OC-2GD5?

Reviews door de redactie