Specificaties Bluetooth muis en 1.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Microsoft Bluetooth Notebook Mouse 5000 Review

nika 22 oktober 2008, laatste update op 8 december 2009, 665 views

Microsoft Bluetooth Notebook Mouse 5000

Pluspunten

• mooi design
  • nauwkeurig
  • extra knop voor terugbladeren
  • out of the box functionerend in Vista

Minpunten

• driver support
  • geen vooruitbladerknop

Dit is een mooi vormgegeven muis met bluetooth ondersteuning. Tijdens de zoektocht naar een goede muis voor bij mijn Dell XPS M5130 heb ik me verbaasd over het zeer geringe aanbod aan bluetooth muizen voor laptops.

Deze muis ligt lekker in de hand en is toch niet te groot. De bijgeleverde pouch is een mooie extra. Werkt tot nu toe op alle oppervlakken. Installatie is zeer eenvoudig (Vista 32 bit), het apparaat wordt direct herkent en functioneert vervolgens out of the box.

Een extra knop voor terugbladeren is een mooie extra. Ik had graag ook nog een vooruitbladeren knop gehad, maar zoals ik al zei is het aanbod zeer beperkt.

Een negatief punt vind ik de driverondersteuning door Microsoft. Momenteel (oktober 2008) is deze muis niet terug te vinden in de intellipoint software van Microsoft. Dit betekent vooralsnog dat ik de middle mouse button niet kan toewijzen aan Flip3D van Aero.

Heb jij ook een Microsoft Bluetooth Notebook Mouse 5000?