Logitech G15 Gaming Keyboard Review

Toppe 22 oktober 2008, laatste update op 22 oktober 2008, 526 views

Logitech G15 Gaming Keyboard

Pluspunten

• Duidelijke toets aanslag
  • Mooi LCD scherm
  • Goede pols steun

Minpunten

• Jammer dat de lipjes om hem wat hoger te laten liggen zosnel afbreken
  • G toetsen zitten vrij 'ver weg' als je zit te game'n

Wat een super handig toetsenbord, Duidelijke layout is belangrijk als je tijden het gamen snel een toets zoekt, je bent niet een half uur bezig met zoeken, gecombineerd met de G toetsen en het LCD scherm heb je een toetsenbord wat een must is voor elke gamer. Mocht je eventueel geen LCD er op willen maar wel de zelfde kwaliteit, dan zou je eventueel kunnen gaan kijken naar de G11, exact het zelfde toetsenbord maar zonder lcd, ook valt deze in prijs lager uit!

Heb jij ook een Logitech G15 Gaming Keyboard?

IK vind het een zeer korte en matige review waarin je heel veel dingen overslaat welke wel het vermelden waard zijn.
de programmeerbare toetsen.
het display welke programmeerbaar is.
de aanslag van de toetsen.
het geluid wat het toetsenbord voortbrengt bij aanslagen.
dat zijn dingen die me te binnenschieten tijdens het typen van dit berichtje.
verder zouden een paar foto's ook niet misstaan.
goed review. kort maar krachtig.

Ik heb hem zelf ook en ik heb de zelfe problemen.
En weinig games die werken op de LCD.. als toepassing
Dat moet je dan ook zelf maken ;)

Ga maar eens spelen met LCD-studio. Meeste games kun je wel stats uitvissen, die kun je dan in je LCD inbakken :)
Erg korte review, je vermeld bovendien ook niet welke versie van het toetsenbord je gebruikt.

Er zijn namelijk 2 editites van de G15 en deze hebben toch wel behoorlijke verschillen in uiterlijk en features...
zo te lezen een V1 die lijkt het meest op een G11 :+