Specificaties Dual core @ 2,67GHz - Bekijk alle specificaties

Intel Core 2 Duo E6750 Boxed Review

Toppe 22 oktober 2008, laatste update op 22 oktober 2008, 595 views

Intel Core 2 Duo E6750 Boxed

Pluspunten

• Core2Duo 2.66GHz
  • FSB van 1333

Minpunten

• Toch vrij prijzig

Deze 1333 CPU draait op een kloksnelheid van 2.66GHz wat hem gewoon een 'beest' maakt, gecombineerd met zijn overclock mogelijkheden kan je hem nog sneller laten draaien, je hebt het alleen niet nodig omdat hij al gewoon snel is.

Ik heb enkel iets meer koelpasta er op gedaan omdat hij anders niet echt goed koelde, daar moet je alleen even bij opletten.

Over clocken heb ik nog niet geprobeerd. Wellicht dat ik dat binnenkort maar eens ga proberen, het onderste uit te CPU halen.

Heb jij ook een Intel Core 2 Duo E6750 Boxed?

Reviews door de redactie

Een Core 2 Duo E6750 heeft een FSB van 1333, een E6700 heeft een FSB van 1066 (even snel uit men hoofd).

In je positieve eigenschappen, neem ik aan dat je Ghz bedoelt, ipv Mhz.

Wat zijn je ervaringen met andere cpu's?
Hoe performt hij in games, samen met andere benchmark tests.

En wist je dat hij EOL is, dus End of Life, hij word vervangen door de 45nm varianten.

Verder vind ik je verhaal erg kort, beschrijf nog wat meer. Bijvoorbeeld ging het installeren van je koeler direct goed? Wat voor koeler heb je er uberhaupt opzitten, hoe is je airflow, temperaturen in rust en belasting.