Specificaties all-in-one (Kleur) - Bekijk alle specificaties

HP Officejet 5610 Review

Toppe 22 oktober 2008, laatste update op 22 oktober 2008, 298 views

HP Officejet 5610

Pluspunten

• Snelle afdruk kwaliteit
  • Goede scan kwaliteit
  • Makkelijk ingebruik (Duidelijk scherm)
  • Office jet serie, kunnen wat hebben

Minpunten

• Card ridges zijn natuurlijk niet de goedkoopste
  • Er zit geen ethernet port in

Scansnelheid Score: 4
Scankwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 5
Afdrukkwaliteit Score: 5
Drivers en stabiliteit Score: 4
Inktverbruik Score: 4
Toen im bij de lokale printer boer naar binnen stapte wou ik specifiek een aantal dingen namelijk:
Een all-in-one, gescheiden cardridges (kleur en zwart apart, niet elk merk heeft dat), USB 2.0 ondersteuning, mag wat kosten en een HP.

Als je met deze eisen een winkel binnenstapt komt vrijwel alsnog elke printer in aanmerking, je hebt ze dan vanaf 40 euro alleen zocht ik eigelijk niet in dat prijs segment. Ik wou alleen best 100 euro voor een printer betalen.

Daar begon te zoek toch, bijna alle printers gehad te hebben zag ik in één keer de Office jet 5610 staan, eigelijk was ik al direct verkocht. Mooi om te zien, makkelijk in gebruik en het volstond aan mijn eisen. Printen, kopieren, faxen en scannen. Een echt all-in-one.

Na even wat gespeeld te hebben met het menu (m'n vriendin moet er ook mee overweg kunnen) heb ik hem dan mee genomen en afgerekend. Als je het niet weet (ik weet 't dan wel) let dan op!! Er zit geen USB kabel is de doos.

Heb jij ook een HP Officejet 5610?