Specificaties Bedraad Qwerty met Cherry MX Blue switches - Bekijk alle specificaties

Razer Windows Review

jitzelucasNewbie 17 november 2013, 1.507 views

Razer Windows

Pluspunten

• Mechanische Toetsen
  • USB-port
  • Microphone & Audio-jacks
  • Goede Backlighting (per toets)
  • Stevige Bouw
  • Mediatoetsen (door FN-knop)
  • Hij Typed fantastisch!

Minpunten

• Prijs (is een beetje hoog)
  • De spatiebalk zit naar mijn mening niet ideaal op het toetsenbord.

Ik heb dit toetsenbord aangeschaft omdat mijn oude G19 versleten was en het niet meer goed deed. Ik moest een overweging maken tussen een 'Normaal' gaming toetsenbord, of eentje met mechanische toetsen. Uiteindelijk ben ik voor de Razer Blackwidow Ultimate 2013 Elite gegaan. Ik had een keer bij iemand anders mechanische toetsen kunnen proberen, en dat voelde heel goed aan. Het typed naar mijn mening lekkerder dan een gewoon toetsenbord. Voordat ik het toetsenbord kocht ben ik rond gaan kijken naar alternatieven van dit toetsenbord. Ik kwam tot de conclusie dat dit een van de beste toetsenborden is voor zwaar gebruik. De ervaring van het typen op dit toetsenbord is nog het beste te vergelijken met de IBM toetsenbordjes van vroeger. Daarbij kreeg je hetzelfde gevoel als je een knop indrukt.

Heb jij ook een Razer Windows?

Goede review, heb besloten hem ook te kopen en hij bevalt me prima!

[Reactie gewijzigd door overclock op 17 november 2013 13:18]

Net zoals jouw antwoord. En je maakt nog een spelfout ook.
Mag ik weten waar
Ik weet dat de review kort is. Ik heb hem een tijd geleden ook in haast gemaakt. Ik heb geprobeerd een iets breder beeld te geven dan alleen de simpele gebruikersreview.
Als jullie twijfelen of je dit ding moet kopen ja of nee, ik kan maar een ding zeggen: ja. Het is zijn geld meer dan waard. Hij speelt lekker met games. Als ik nu op iemand anders zijn/haar toetsenbord speel of type, dan mis ik altijd direct weer de Blackwidow.
Ja ik denk dat hem ook ga kopen zit alleen nog te twijfelen om de 2013 of de 2014 versie te kopen want de 2014 zijn met de razer green switches en ik heb weet niet hoe dat voelt maar ik weet wel hoe blue's voelen