Specificaties 3,5" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Acer Liquid Express E230 Zwart Review

asten98 16 november 2013, 101 views

Acer Liquid Express E230 Zwart

Pluspunten

• goede accuduur
  • mooi design
  • goede flitser
  • snel internet
  • goede software met ondersteuning voor veel apps
  • snelle processor

Minpunten

• camera matig
  • camcorder matig
  • geen standaard zaklamp app
  • weinig intern geheugen

dit wordt mijn eerste review dus op of aanmerkingen mogen woorden geplaatst,

deze Acer liquid express e230 is een mooie telefoon voor niet te veel geld het bereik is goed hij heeft een mooi design en ook de software van google met wat aanpassingen van acer is goed

camera, de camera is niet super maar hij voldoet aan mijn eisen ook de video recorder is matig hij filmt goed maar de kwaliteit laat te wensen over, de flitser die is wel goed scherp licht maar geen standaard geinstalleerde app die het makkelijk maakt hem aan te zetten, gwn een appje geinstalleerd en nu doet hij het goed.

accu, de accu is goed aan het eind van de dag heb ik nog ruim 30% over en dan heb ik 3g, wifi en gps de hele dag aan dus dat vind ik wel goed

opslag geheugen, het opslag geheugen is wel wat klein whatsapp outlook en dan is het al een heel stuk vol

• 8Gb Phillips Micro SD kaart

Heb jij ook een Acer Liquid Express E230 Zwart?