Cooler Master Cavalier 3 CAV-T03 Zwart Review

Sjod 16 mei 2005, 687 views

Cooler Master Cavalier 3 CAV-T03 Zwart

Pluspunten

• Hoge afwerking
  • Redelijke prijs
  • Geluid

Minpunten

• Slechte handleiding

Ik vind het persoonlijke een hele mooie kast om te zien (maar dat is natuurlijk smaak).
De afwerking van de kast is keurig, er zitten nergens scherpen randen. En de kast is ook bij de frontbay's kierdicht (er onstaan dus lelijke gaten)

De kast is zeer geruisloos, ondanks dat er 5 80mm fan's en 2 120mm fan's inzitten (vga proc meegerekent).

Met de airflow is het ook dik in orde. Met mijn vorige kast kon ik geen Cool en Quit gebruiken, omdat mijn southbridge dan te heet werd (zalman nb47j). Als de cpu koeler langzamer ging draaien dan bleef alle warme lucht onderin hangen, daar heb ik nu geen last meer fan.

Het bouwen tja, ondanks het een screwless systeem is, ben je hier toch een paar uurtjes zoet mee (als je het netjes wilt doen), maar de kast heeft genoeg uitwijkmofleijkheden voor de kabels.

Heb jij ook een Cooler Master Cavalier 3 CAV-T03 Zwart?