Specificaties 1.1-set met subwoofer - Bekijk alle specificaties

Philips CSS5123 SoundBar WiFi for Android Review

pinguine73Newbie 14 november 2013, 626 views

Philips CSS5123 SoundBar WiFi for Android

Pluspunten

• Heeft mediaspeler die tot nu toe alles afspeelt (meer dan in boekje staat!)
  • HDMI Arc
  • Uiterlijk
  • Gebruiksgemak
  • LAN en WLAN

Minpunten

• Kan geen delete knop vinden

Geluidskwaliteit Score: 4
Wat een geweldig apparaat!!! De kinderen zaten echt te genieten bij films, omdat er zo veel beleving in het geluid zit. Uiteraard zijn er betere geluidsinstallaties te koop, maar juist de combinatie van:
- schitterende vormgeving
- mooi geluid
- draadloze subwoofer
- ingebouwde mediaspeler
zorgt er voor dat je echt in één keer klaar bent!
Plug & Play en gaan ;-)
De mediaspeler speelt tot nu echt alles af, ook formaten die niet in de beschrijving zijn opgenomen (vob, iso). Dit was echt een verrassing en had me beetje voorbereid op het moeten omzetten van enkele oudere films naar een mkv of avi file, maar dit is dus niet nodig.
Hij hangt bij mij in het netwerk (bedraad, maar draadloos kan ook)waar ook mijn NAS zit en met een HDMI kabel op de HDMI-ARC aansluiting van de tv aangesloten.
Ook dit is een verrassing; hierdoor maar één afstandsbediening nodig!! (maakt niet uit of het die van mijn tv is of die van de soundbar).

• Panasonic Plasma
  • Iomega NAS

Heb jij ook een Philips CSS5123 SoundBar WiFi for Android?