Samsung Galaxy S4 32GB Zwart Review

LaurenceMeijer 12 november 2013, 1.679 views

Samsung Galaxy S4 32GB Zwart

Pluspunten

• Fijne snelle telefoon
  • Groot 5" scherm van goed kwaliteit
  • Langere accu duur dan ik gewend was
  • goed geluid

Minpunten

• veel voorgeinstalleerd apps (van samsung) - grote ergernis
  • de backcover voelt beetje cheap, had zelf voor een aluminium gekozen zodat het "meer telefoon" voelt
  • Gorilla Glass Classe 3 niet krasbestendig

Sinds twee maand ben ik in het bezit van een Samsung Galaxy S4, Toestel heeft een mooi design en voelt lekker in de hand, Het eerste wat opvalt is het enorm grote scherm van 5" direct HD films getest, GE-WEL-DIG kwaliteit. reactie van het touch screen is ook snel.
Na gegevens overzetten, apps installeren en beetje de instellingen veranderen blijft de telefoon snel. (wel heb ik de oogbesturing etc. uit gezet... dit is eenvoudig te doen)

Qua gebruikers interface was het wel even wennen (HTS Sensation gewend) over het algemeen werkt het het zelfde maar toch zijn er bij de instellingen een aantal verschillen.

Omdat ik zelf fotograaf ben, wou ik ook weten wat de camera kan van de Samsung. Dus even getest.. kwaliteit is, voor een mobiele telefoon, geweldig.. kan uiteraard niet tegen een spiegelreflex op, maar dat kan je ook niet verwachten van een telefoon. Toch om snel een impressie te schieten is de telefoon uitstekend.

Wel moet ik aanraden, neem je de Galaxy S4, neem dan ook direct een hoesje die, zowel de voorkant ( het scherm ), als de achterkant beschermt!

UPDATE - sinds een week heeft mijn scherm schade (kleine krasjes) - Nooit met sleutels of andere objecten in mn broekzak gehad. Gorillaglass Classe 3 is dus NIET krasbestendig

• Muvit Folio Case Samsung Galaxy S4 Black

Heb jij ook een Samsung Galaxy S4 32GB Zwart?

Reviews door de redactie