Specificaties GF 9800 GT (550MHz), 1GB GDDR3 - Bekijk alle specificaties

PNY 9800 GT EE 1024MB PCIe Review

jipvalentijn 11 november 2013, 206 views

PNY 9800 GT EE 1024MB PCIe

Pluspunten

• Geen extra power aansluitingen nodig.
  • Draait de nieuwste games (high) niet onder de 40 fps.
  • Ondanks oude kaart nog goed ondersteund met drivers.

Minpunten

• In msi afterburner is de voltage vastgezet.
  • Weinig/geen mogelijk om waterkoeling toe te passen
  • Hitte (50+ idle)

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Heb hier twee kaarten sli draaien in mijn systeem, overal ben ik erg tevreden over deze kaart. wat ik wel jammer vind is dat de kaarten niet te overclocken zijn, en niet modbaar met een grootte waterblock.
Kaart kan aardig meekomen met de nieuwste games, alleen als je de kaart in sli gebruikt krijg je vreemde graphics in bepaalde games.
Puntje van kritiek is ook dat de kaarten erg warm worden zonder erg veel inspanning te hoeven leveren, 50 + idle, onder load kwamen de kaarten nooit boven de 75 graden uit. Voor een oude kaart ben ik dus wel tevreden.

Heb jij ook een PNY 9800 GT EE 1024MB PCIe?

Waarom draai je SLI met een Shiteron? Dat bottleneckt zelfs 9800GT's :P
Waarom draai je SLI met een Shiteron? Dat bottleneckt zelfs 9800GT's :P
Celeron is nu voor even, later misschien een upgrade naar i5.
65 graden onder load is helemaal niks. Prima temperaturen voor een videokaart. Die dingen kunnen 100+ graden aan, dus ik zou 65 graden eerder onder de pluspunten zetten dan onder de minpunten.