Specificaties Full HD met 1x opt. zoom - Bekijk alle specificaties

Zoom Q3 HD Grijs Review

eehbiertje 10 november 2013, 313 views

Zoom Q3 HD Grijs

Pluspunten

• kwaliteit van het opgenomen geluid
  • audio instellingsmogelijkheden aac / pcm verschillende bitrates
  • past in je broekzak
  • usb connector in de camera zelf
  • makkelijk bestanden van de camera afhalen zonder allerlei extra software te installeren
  • gain regel stand low/high/auto
  • diverse instellingen voor belichting

Minpunten

• werkt op batterijen
  • weinig intern opslag geheugen (64mb)
  • camera is heel licht beetje meer gewicht zou beter zijn ivm over het publiek filmen en dergerlijke
  • max 4x zoom

Beeldweergave Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 5
Features Score: 4
Design & bouwkwaliteit Score: 3
ik heb op 2-11-2013 de zoom Q3 HD aangeschaft voor mijn verjaardag.

dit omdat ik op zoek was naar een camera met goede audio opname mogelijkheden voor bij concerten aangezien ik eerder altijd met een telefoon fotos/filmpjes nam en ik hiermee toch niet de kwaliteit van een concert te pakken kon krijgen.

ik heb hem besteld bij bax shop in combinatie met de accesoire set (windvanger / statief / oplader / kabeltjes) en een 32gb sd hc kaart

hier is 1 van mijn eerste opnames (bass was hoog en zang was te laag dus dit merk je ook duidelijk in de video)

Heb jij ook een Zoom Q3 HD Grijs?