Philips PowerTouch PT920/18 Review

henkme 9 november 2013, 798 views

Philips PowerTouch PT920/18

Pluspunten

• Geen.

Minpunten

• Na een half jaar neemt het scheerresultaat af en kun je hem feitelijk niet meer gebruiken.

In juli 2012 heb ik bij BCC dit scheer apparaat gekocht en in het begin was ik best tevreden over het scheerresultaat. In de loop van de tijd werden de scheerresultaten steeds slechter. Dit heb ik in maart 2013 gemeld bij Philips Nederland B.V. in Eindhoven. Na lang zeuren werden me uit "coulance" nieuwe scheerkoppen toegestuurd.

Deze heb ik erin geplaatst en toen waren de scheer resultaten weer zoals ze horen te zijn. Nu (begin november 2013) ruim 7 maanden verder weer hetzelfde resultaat. Je kunt je niet meer fatsoenlijk scheren want de scheerkoppen zijn al weer versleten. Het is toch waardeloos dat ze een apparaat leveren waarvan de scheerkoppen zo'n 7 maanden meegaan! Ik snap dat scheerkoppen een keertje vervangen moeten worden maar zo snel vind ik niet normaal.

Heb jij ook een Philips PowerTouch PT920/18?

Dit is geen review, maar een klacht.
Geen klacht, maar een duidelijk signaal.

Een product kan er leuk uitzien, weinig lawaai maken, een goede bouwkwaliteit hebben enz enz., maar bij een scheerapparaat gaat het erom dat hij goed scheert dat lijkt me het belangrijkste waarop hij beoordeeld moet worden. Wat heb je aan mooie verhaaltjes als een scheerapparaat na ruim een half jaar niet goed meer scheert ?!?!

Of hij goed scheer op de lange duur zie je pas later. Vandaar dit "review" over de scheerkwaliteit op de lange termijn. Lijk mij voor iedereen goed dat te weten.

dat open je een forum topic om er over te klagen.

Of als je echt geen zin hebt maar je frustratie kwijt wil maak je er een review van zonder tekst (Alleen beoordelingen geven).

Dat je je ervaring met het 7-maanden punt kwijt wil snap ik, maar een review is er toch niet de plek voor. Schrijf hem dan op z'n minst uitgebreid tot een echte review, niet alleen maar je klacht-punt.

Dit soort 'reviews' is juist waar mensen bang voor zijn door Tweakers open te zetten voor witgoed: De content die erbij komt is niks waard... geef ze geen gelijk, en schrijf een redelijke review.
bij deze denk ik dat u een harde baard haar groei heeft waardoor de mesjes sneller slijten, want in de beschrijving staat dat je ongeveer anderhalf jaar de mesjes moet vervangen maar er wordt niet verteld bij wat voor haar soort dat is, vandaar dat ik denk aan de wat harde haartjes dat u hebt....