Specificaties 4,5" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Acer Liquid E2 Zwart Review

Rob WolthuisNewbie 8 november 2013, 2.725 views

Acer Liquid E2 Zwart

Pluspunten

• Snelle processor
  • Degelijk
  • "kale" skinloze Android 4,2
  • Goed geluid
  • Super accuduur
  • Betaalbaar

Minpunten

• Fotocamera

Ik had hiervoor een Samsung Galaxy 19000 van 2011. De Acer Liquid E2 werkt snel en stabiel. Alles doet zijn werk zoals het moet.
Prima geluid, snelle processor.
Het scherm kan er mee door.
De accuduur is geweldig.
Het apparaat is degelijk en sterk. Een beetje zwaar.
Het enige wat mij zwaar tegenvalt is de camera. De kwaliteit van de foto's is zeer minimaal. De scherpte van de foto's is zeer minimaal. De autofocus werkt alleen in combinatie met de gezichtsherkenning. Die kan echt niet tippen aan die van mijn vorige Samsung, laat staan die van de de Samsung SIII. (die camera is ronduit fantastisch) Natuur lijk heeft dat met de prijs te maken.
De Acer heb ik gekocht voor 199,--. De Slll kost bijna het dubbele en dat geld wilde ik er niet voor uitgeven.
Al met al ben ik wel heel tevreden.

Heb jij ook een Acer Liquid E2 Zwart?