Dell Ultrasharp 2001FP Zwart Review

CycloneX 3 juni 2006, 1.079 views

Dell Ultrasharp 2001FP Zwart

Pluspunten

• niet duur voor een 20,1inch
  • resolutie 1600x1200
  • veel features
  • haarscherp helder beeld

Minpunten

• gokken met dode pixels
  • games in resolutie lager dan 1280x960 wat minder
  • na een maand een dooie subpixel gevonden die donkerblauw kleurt op een zwart vlak (overigens pas merkbaar na goed zoeken)

Na 3 jaar 19 inch Iiyama CRT heb ik gekozen voor deze Dell 20,1 inch mede omdat ik niet achteruit wou kwa resolutie en inches Toen ik dit scherm bestelde was er een korting van 30% dat gaf voor mij helemaal de doorslag.

Na het aansluiten viel mijn mond open van verbazing wat een mooi scherp beeld. Het scherm is goed instelbaar, kleuren worden zeer goed weergegeven Ondanks hij 20,1 inch is voelt het scherm totaal niet groot aan.

Games spelen gaat echt super ghosting is hier nog niet opgevallen. Games spelen in de resoluties 1600x1200. 1280x1024 en 1280x960 gaat super daaronder is het wat minder, handig om te weten voor de mensen die een wat mindere videokaart hebben.

Afwerking is super de voet is zeer degelijk/stevig en zeer goed verstelbaar zeer handig voor de wat langere mensen. Design is super ik heb speciaal gekozen voor de dual tone versie vanwege mijn kamer, maar hij zal zeker niet mistaan in menig interieur.

Heb jij ook een Dell Ultrasharp 2001FP Zwart?

korte review niet

edit: had iets geschreven met breedbeeld,maar bij nadere inspectie van de fotoz is dit geen breedbeeld(gezichtsbedrog)