Akasa Zen Review

ge-flopt 14 oktober 2008, laatste update op 20 oktober 2008, 707 views

Akasa Zen

Pluspunten

• 2 12cm fans
  • kapje waarachter je een ander gekleurde cdrom speler achter kunt verbergen

Minpunten

• Af en toe net wat te krap.

Was al een tijdje op zoek naar een vervangende kast voor mijn backup server . De oude was gewoon te lomp voor wat ik had (Chieftec Bigtower). Omdat mijn server en werkstation inmiddels ook voorzien waren van een midi tower en ik er toch alles in kwijt kon wat ik wilde, ben ik op zoek gegaan naar een goed koop miditower kastje.

Uit verschillende reviews kwam eruit dat de Akaza Zen gewoon een goede simpele kast was die deed wat het moest doen. Omdat het een backup servertje gaat worden waarmee ik gewoon wat test werk wil gaan doen en dat soort dingen zocht ik ook niet iets heel duurs. Uiteindelijk deze maar besteld. De wachttijd werd een keertje uitgesteld, maar tien hij er ook uiteindelijk was, alles even uitgepakt en overgebouwd vanuit de chieftec. Alles zit wel compact erin, maar wordt goed gekoeld door 2 12cm fans die rustig voor in- en outtake zorgen van de lucht.

Heb jij ook een Akasa Zen?

12" (inch) = 30.48 cm. Dat zijn wel hele grote fans voor zo'n compacte kast.
Ik ga er voorzichtig vanuit dat dit centimeter moet zijn.
Kijk eerst eens een paar reviews door welke drie, vier of zelfs vijf sterren krijgen. Dan zie je gelijk hoe een goede review er uit behoort te zien.
Kijk maar eens hier

[Reactie gewijzigd door unglaublich op 15 oktober 2008 01:14]

Flitzer, thx aangepast.
Tom, ben maar iemand die het een prttig kastje vond, niet iemand die veel reviews schrijft.