Minecraft, Windows Review
geweldig, oneindig veel mogelijkheden
Pluspunten
spelwereld is oneindig bouwen is erg leuk gameplay is goed uitgedacht en de besturing is te veranderen online gameplay goed uitgedacht bijna oneindig veel mogelijkheden (vooral online) verslavend
Minpunten
geluid, heel erg vervelend, alleen het aan horen komen van monster is handig verslavend
Eindoordeel
Minecraft, een game waarin je blokjes hakt, dingen craft, monsters verslaat, waardevolle ores vind en hopelijk uiteindelijk de Enderdragon verslaat, dit is wat minecraft inhoud. Je begint met helemaal niets, je gaat hout hakken, bouwt een huisje en maakt tools (een schep, zwaard, bijl,houweel enz.). Je gaat minen en upgrade je tools naar verschillende niveau's (van hout tot diamond). je vind de endportal en ownt de Enderdragon, thats it. niet echt, de game zit veel dieper in elkaar, de spelwereld is oneindig, de mogelijkheden zijn oneindig. Het leukste is het bouwen, kastelen, dorpen tot en met een compleet koningkrijk, in een woord: geweldig
gameplay
De besturing zit echt geweldig in elkaar en is naar wens aan te passen wat naar mijn mening een groot voordeel is. De replaywaarde is doordat je echt oneindig verschillende dingen kan doen heel erg hoog, van het bouwen van enorme kastelen tot ergens in een grot diamonds zoeken tot elkaar in een server bevechten.
beeldkwaliteit
Blokkerig, wat verwacht je ook van een game waarin de hele spelwereld uit vierkante blokjes bestaat. geeft wel een grappig effect
conclusie
geweldig,megageweldig, ultrageweldig, kan iemand nog meer overtreffende trappen verzinnen
changelog dinsdag 18 sept. 2014 16:23
-stukjes gameplay, beeldkwaliteit en conclusie toegevoegd
-minpunt verslavend toegevoegd
-pluspunt verslavend toegevoegd
-wat sub-beoordelingen gewijzigd
-eindbeoordeling gewijzigd
-typo's
gameplay
De besturing zit echt geweldig in elkaar en is naar wens aan te passen wat naar mijn mening een groot voordeel is. De replaywaarde is doordat je echt oneindig verschillende dingen kan doen heel erg hoog, van het bouwen van enorme kastelen tot ergens in een grot diamonds zoeken tot elkaar in een server bevechten.
beeldkwaliteit
Blokkerig, wat verwacht je ook van een game waarin de hele spelwereld uit vierkante blokjes bestaat. geeft wel een grappig effect
conclusie
geweldig,megageweldig, ultrageweldig, kan iemand nog meer overtreffende trappen verzinnen
changelog dinsdag 18 sept. 2014 16:23
-stukjes gameplay, beeldkwaliteit en conclusie toegevoegd
-minpunt verslavend toegevoegd
-pluspunt verslavend toegevoegd
-wat sub-beoordelingen gewijzigd
-eindbeoordeling gewijzigd
-typo's
Beoordeel deze review:
Reacties (9)
Wat is er zo vervelend aan het geluid? Misschien handig om dit erbij te vermelden.
Ik vind de muziek en het geluid juist wel een pluspunt en een goede sfeer geven aan de game.
Ik vind de muziek en het geluid juist wel een pluspunt en een goede sfeer geven aan de game.
Absoluut
Zalig verslavend element aan de game ^^
[Reactie gewijzigd door dmvdberg op 23 juli 2024 15:41]
Ik ben wel machtig nieuwsgierig als mede mac gebruiker hoe jij ook maar een beetje normaal om kunt gaan met die magic mouse in MC ..... Daar heb ik toch echt graag even normale muis voor nodig.
Overigens. Grappige samenvattig (kan zo op de doos), maar of het een review is ... ?
Overigens. Grappige samenvattig (kan zo op de doos), maar of het een review is ... ?
In OSX kan je je magic muis zo instellen dat je een linker en rechter muisknop heb.
Dat heb ik zelf zo gedaan op de iMac van mijn pa, zonder enige problemen
Dat heb ik zelf zo gedaan op de iMac van mijn pa, zonder enige problemen
Dit levert me vast een leuke -1 op ... maar het is het waard:
Je weet niet wat je mist in OSX als je die "magic" mouse blijft gebruiken. WAT een meuk in games
Maar goed. Dat zijn persoonlijke voorkeuren.
Je weet niet wat je mist in OSX als je die "magic" mouse blijft gebruiken. WAT een meuk in games
Maar goed. Dat zijn persoonlijke voorkeuren.
het gaat wel je kan twee muisknoppen instellen dus
Zelf ook weinig hinder van het geluid, alleen de standaard muziek hoeft van mij niet zo maar die kan je natuurlijk gwn uitzetten in de instellingen
Ik vind persoonlijk het geluid nogal irritant, had in de rewiew alleen geen ruimte meer
Ik heb totaal geen moeite met de normale imac muis, handig is het niet maar niet direct wat je noemt hinderlijk
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

:strip_icc():strip_exif()/u/428264/t6vldloofbntjgsxehen.jpg?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/258216/TweakCV.jpg?f=community)
/u/385795/crop6a1e7a8def7ac_cropped.png?f=community)