Fifa 09, Windows Review
Ik heb nog heb nog steeds het gevoel dat ik nu 4 jaar lang dezelfde fifa aan het spelen ben. Elke keer nieuwe spelers en verbeterde graphics zijn natuurlijk leuk. Maar de gameplay waar ook elk jaar wel wat kleine veranderingen in zijn vind ik over het algemeen nog steeds hetzelfde. De manier waarop de spelers reageren en de acties die je kan maken zijn veel van hetzelfde.
Pluspunten
Graphics
Minpunten
Niet veel vernieuwing
Eindoordeel
Ik heb nog heb nog steeds het gevoel dat ik nu 4 jaar lang dezelfde fifa aan het spelen ben. Elke keer nieuwe spelers en verbeterde graphics zijn natuurlijk leuk. Maar de gameplay waar ook elk jaar wel wat kleine veranderingen in zijn vind ik over het algemeen nog steeds hetzelfde. De manier waarop de spelers reageren en de acties die je kan maken zijn veel van hetzelfde.
Beoordeel deze review: